Triumph Tiger 900 GT Pro

biela
15 990,-EUR

Graphite
16 190,-EUR

červená
16 190,-EUR
TRIUMPH Tiger 900 GT Pro
Cena od 15 990,-EUR
Objem motora: | 888 cc |
Max Výkon: | 108 PS / 106.5 bhp (79.5 kW) @ 9,500 rpm |
Max krútiaci moment: | 90 Nm @ 6,850 rpm |
Prevodovka: | 6 rýchlostná |
Odpruženie: | Predné: Marzocchi 45 mm upside down, manuálne nastavenie predpätia a kompresie, 180 mm zdvih
Zadné: Marzocchi elektronicky nastavitelné predpätie a odskok, 170 mm zdvih |
Brzdy: | Predná: Dva 320 mm plávajúce kotúče, Brembo monobloc štvor piestikové strmene, radiálna brzdová pumpa, náklonové ABS
Zadná: Jeden 255 mm kotúč. Brembo jednopiestikový plávajúci strmeň, náklonové ABS |
Pneumatiky: | Predná: 100/90-19
Zadná: 150/70R17 |
Objem palivovej nádrže: | 20 l |
Výška sedla: | 820-840 mm |
Váha mokrá: | 222 kg |
NOVÁ RADA TIGER 900
Nový názov pre novú generáciu, Tiger 900 predstavuje obrovský skok vpred, dve modelové rady otvárajú svet mestských dobrodružstiev ako aj jázd na dlhé vzdialenosti a v extrémnych terénoch.
Úplne nový agresívny prístup a štýl, silnejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, najmodernejšia technológia a výnimočná úroveň vlastností stanovujú nový štandard v kategórii turistických motocyklov.
Najdlhší príbeh dobrodružných motocyklov na svete
Triumph Tiger má neuveriteľne bohatú históriu, viac ako 80 rokov špecializovaných terénnych modelov. Od roku 1936 s prvými súťažnými modelmi hrá meno Tiger významnú úlohu pri vytváraní kategórie turistických motoriek – od závodenia, cez rally, až po zrod a rozmach dobrodružného cestovania.
Tiger 800, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, si vyváženým a presným ovládaním, trojvalcovým motorom s bohatým krútiacim momentom a prístupom pre všetkých jazdcov vydobyl popredné miesto v segmente turistických motocyklov strednej triedy. A v januári 2018, počas vývoja nového modelu, naznačil „Tiger Tramontana“ divákom vyčerpávajúcej Pan-africkej rally príchod agresívneho nového štýlu a vyváženosti nového modelu Tiger 900.
Úplne nový výkonnejší a pohotovejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, vyhovujúci norme Euro 5 s inovatívnou novou konfiguráciou.
Úplne nový motor s väčším objemom 900 ccm a vyšším výkonom teraz plne vyhovuje norme Euro 5 a s jedinečným poradím zážihu valcov 1, 3, 2, má úžasný nový charakter. Výsledkom je zlepšený zvuk nasávania pri zaťažení, viac spätnej väzby od motora k jazdcovi, neuveriteľne výrazný zvuk motora a zlepšený cit pri dávkovaní plynu. Prejavuje sa oveľa lepšia odozva krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, pri zachovaní všetkého krútiaceho momentu, a dávkovania výkonu v stredných a vysokých otáčkach.
Nový motor poskytuje o 10% vyšší maximálny krútiaci moment ako predchádzajúce modely Tiger 800, teraz 87 Nm pri 7 250 ot./min., s nástupom už od nižších otáčok. Výkon vzrástol tiež v celom rozsahu otáčok, s 9% viac v strednom rozsahu a maximálnym výkonom 95 koní pri 8 750 ot./min.
Táto kombinácia prináša pohotovejšie zrýchlenie pri rýchlostiach 0-90 km/h, a taktiež 0-130 kph pri šiestom prevodovom stupni, výrazne prekonáva svojho predchodcu, ako aj najbližšiu konkurenciu. Okrem toho dodáva novému Tigru 900 oveľa agresívnejší, chrapľavejší a pútavejší zvuk trojvalca.
Úplne nový dvojitý chladič je hmotnostne optimalizovaný zníženým objemom chladiacej kvapaliny. To zlepšuje chladiaci výkon a znižuje okolité teplo pociťované jazdcom. Jeho tvar a poloha umožňujú posun motora vpred, čo umožnilo posun ťažiska (40 mm dopredu a 20 mm nižšie). Zlepšila sa tak manupilácia a obratnosť motocykla pri nízkych rýchlostiach, bez vplyvu na svetlú výšku.
Úplne nové je taktiež nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klzná spojka pre väčšie pohodlie jazdca.
Podstatne ľahší, úplne nový podvozok.
Nová generácia 900, ktorá je až o 5 kg ľahšia ako model predchádzajúcej generácie, poskytuje najkompaktnejšiu a najagilnejšiu jazdu na tigroch vôbec. Nový oceľový mriežkovaný rám je nielen ľahší, ale teraz má aj modulárnu konštrukciu, s priskrutkovaným hliníkovým zadným pomocným rámom a priskrutkovanými stúpačkami spolujazdca.
Pre novú radu Tiger 900 sú použité prémiové komponenty pruženia od Marzocchi a Showa, ktoré sú šité na mieru tak, aby poskytovali maximálny výkon pre turistické motocykle strednej kubatúry.

VÝKON MOTORA
Typický Silný krútiaci moment už v nízkych a stredných otáčkach a teraz v novej modelovej rade je silný krútiaci moment dostupný aj v hornnom rozsahu otáčok. Maximálny Výkon zvýšený o 13 % na úroveň 108 koní. Ovládateľný a dobre dávkovateľný výkon pre extrémnu jazdu v teréne a vzrušujúci výkon na ceste.
BEZPEČNOSTNÉ PRVKY
Vylepšené prepojené brzdy (pri stlačené prednej brzdy pribrzďuje aj zadná brzda), náklonové ABS a náklonová kontrola trakcie, systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPMS), systém varovania pri núdzovom brzdení a dobre viditeľné obrysové svetlá (predné smerovky tlmene svietia nepretržite takže fuńgujú aj ako pozičné svetlá) zvyšujú bezpečnosť a dôveru jazdca.
Zadné smerovky sa rýchle rozblikajú v prípade, že motocykel zaznamená prudké spomalenie pri núdzovom brzdení


TECHNOLÓGIA
Asistent radenia TRIUMPH SHIFT ASSIST, vyhrievané sedadlá a rukoväte, päť jazdných režimov, ktoré sú prístupné cez 7-palcovú TFT obrazovku s plnou konektivitou Bluetooth, to je len niekoľko príkladov neuveriteľného technologického balíka ktorým disponuje Tiger 900 GT Pro.
KOMFORT
Posed jazdca na motocykli Tiger 900 je navrhnutý ergonomicky pre maximálne dobrodružstvo a minimálnu únavu. Tiger 900 má nové vylepšené vyhrievané sedadlo s možnosťou výškového nastavenia o 20 mm a systém uchytenia riadidiel znižujúci vibrácie. Vpredu sa o ochranu jazdca stará vysoko účinný plexi štít.


BRZDY BREMBO
Dva strmene Brembo Stylema s kotúčmi s priemerom 320mm a vypínateľným ABS kombinujú obrovskú brzdnú silu s úžasným citom pri brzdení pre istotu a bezpečnosť pri brzdení na ceste.
ELEKTRONICKÉ NASTAVENIE ZADNÉHO ODPRUŽENIA
Elektronicky nastaviteľnú zadnú pružiacu jednotku Marzocchi, vyvinutú exkluzívne pre Triumph, možno stlačením tlačidla nastaviť na jazdu s 1 jazdcom, jazdu jazdec + spolujazdec alebo plné zaťaženie )jazdec + spolujazdec + batožina).


SPOJKA SLIP & ASSIST
Ľahké ovládanie spojky umožňuje ovládanie pri jazde v teréne bez únavy a zlepšuje ovládanie zadného kolesa pri prudkom spomalení, čo zvyšuje istotu jazdca na klzkom povrchu.
PALIVOVÁ NÁDRŽ
Palivová nádrž je navrhnutá pre dokonalú ergonómiu a pohodlie nôh pri jazde a zároveň je garantom veľkých dobrodružstiev vďaka veľkorysej palivovej nádži s objemom 20l.


SVETLÁ
Výkonné, bezúdržbové, plne LED osvetlenie s charakteristickým denným svietením a novými obrysovými svetlami (predné smerovky tlmene svietia nepretržite takže fungujú aj ako pozičné svetlá) zaručujú vynikajúcu viditeľnosť pre jazdca aj ostatných účastníkov cestnej premávky..
PRIPOJENIE BLUETOOTH
Súčasťou štandardnej výbavy motocykla Tiger 900 GT Pro je systém pripojenia My Triumph ktorý umožňuje ovládanie telefónu, hudby a podrobnú navigáciu.
