Triumph Tiger 900 GT Pro
biela
,-EUR
Graphite
,-EUR
červená
,-EUR
TRIUMPH Tiger 900 GT Pro
Cena od ,-EUR
Objem motora: | 888 cc |
Max Výkon: | 108 PS / 106.5 bhp (79.5 kW) @ 9,500 rpm |
Max krútiaci moment: | 90 Nm @ 6,850 rpm |
Prevodovka: | 6 rýchlostná |
Odpruženie: | Predné: Marzocchi 45 mm upside down, manuálne nastavenie predpätia a kompresie, 180 mm zdvih
Zadné: Marzocchi elektronicky nastavitelné predpätie a odskok, 170 mm zdvih |
Brzdy: | Predná: Dva 320 mm plávajúce kotúče, Brembo monobloc štvor piestikové strmene, radiálna brzdová pumpa, náklonové ABS
Zadná: Jeden 255 mm kotúč. Brembo jednopiestikový plávajúci strmeň, náklonové ABS |
Pneumatiky: | Predná: 100/90-19
Zadná: 150/70R17 |
Objem palivovej nádrže: | 20 l |
Výška sedla: | 820-840 mm |
Váha mokrá: | 222 kg |
NOVÁ RADA TIGER 900
Nový názov pre novú generáciu, Tiger 900 predstavuje obrovský skok vpred, dve modelové rady otvárajú svet mestských dobrodružstiev ako aj jázd na dlhé vzdialenosti a v extrémnych terénoch.
Úplne nový agresívny prístup a štýl, silnejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, najmodernejšia technológia a výnimočná úroveň vlastností stanovujú nový štandard v kategórii turistických motocyklov.
Najdlhší príbeh dobrodružných motocyklov na svete
Triumph Tiger má neuveriteľne bohatú históriu, viac ako 80 rokov špecializovaných terénnych modelov. Od roku 1936 s prvými súťažnými modelmi hrá meno Tiger významnú úlohu pri vytváraní kategórie turistických motoriek – od závodenia, cez rally, až po zrod a rozmach dobrodružného cestovania.
Tiger 800, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, si vyváženým a presným ovládaním, trojvalcovým motorom s bohatým krútiacim momentom a prístupom pre všetkých jazdcov vydobyl popredné miesto v segmente turistických motocyklov strednej triedy. A v januári 2018, počas vývoja nového modelu, naznačil „Tiger Tramontana“ divákom vyčerpávajúcej Pan-africkej rally príchod agresívneho nového štýlu a vyváženosti nového modelu Tiger 900.
Úplne nový výkonnejší a pohotovejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, vyhovujúci norme Euro 5 s inovatívnou novou konfiguráciou.
Úplne nový motor s väčším objemom 900 ccm a vyšším výkonom teraz plne vyhovuje norme Euro 5 a s jedinečným poradím zážihu valcov 1, 3, 2, má úžasný nový charakter. Výsledkom je zlepšený zvuk nasávania pri zaťažení, viac spätnej väzby od motora k jazdcovi, neuveriteľne výrazný zvuk motora a zlepšený cit pri dávkovaní plynu. Prejavuje sa oveľa lepšia odozva krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, pri zachovaní všetkého krútiaceho momentu, a dávkovania výkonu v stredných a vysokých otáčkach.
Nový motor poskytuje o 10% vyšší maximálny krútiaci moment ako predchádzajúce modely Tiger 800, teraz 87 Nm pri 7 250 ot./min., s nástupom už od nižších otáčok. Výkon vzrástol tiež v celom rozsahu otáčok, s 9% viac v strednom rozsahu a maximálnym výkonom 95 koní pri 8 750 ot./min.
Táto kombinácia prináša pohotovejšie zrýchlenie pri rýchlostiach 0-90 km/h, a taktiež 0-130 kph pri šiestom prevodovom stupni, výrazne prekonáva svojho predchodcu, ako aj najbližšiu konkurenciu. Okrem toho dodáva novému Tigru 900 oveľa agresívnejší, chrapľavejší a pútavejší zvuk trojvalca.
Úplne nový dvojitý chladič je hmotnostne optimalizovaný zníženým objemom chladiacej kvapaliny. To zlepšuje chladiaci výkon a znižuje okolité teplo pociťované jazdcom. Jeho tvar a poloha umožňujú posun motora vpred, čo umožnilo posun ťažiska (40 mm dopredu a 20 mm nižšie). Zlepšila sa tak manupilácia a obratnosť motocykla pri nízkych rýchlostiach, bez vplyvu na svetlú výšku.
Úplne nové je taktiež nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klzná spojka pre väčšie pohodlie jazdca.
Podstatne ľahší, úplne nový podvozok.
Nová generácia 900, ktorá je až o 5 kg ľahšia ako model predchádzajúcej generácie, poskytuje najkompaktnejšiu a najagilnejšiu jazdu na tigroch vôbec. Nový oceľový mriežkovaný rám je nielen ľahší, ale teraz má aj modulárnu konštrukciu, s priskrutkovaným hliníkovým zadným pomocným rámom a priskrutkovanými stúpačkami spolujazdca.
Pre novú radu Tiger 900 sú použité prémiové komponenty pruženia od Marzocchi a Showa, ktoré sú šité na mieru tak, aby poskytovali maximálny výkon pre turistické motocykle strednej kubatúry.