Triumph Tiger 900 GT Pro

modrá
15 240,-EUR

čierna
15 160,-EUR

biela
14 995,-EUR
TRIUMPH Tiger 900 GT Pro
Cena od 14 995,-EUR
Objem motora: | 888 cc |
Max Výkon: | 95.2 PS / 93.9 bhp (70 kW) @ 8,750 rpm |
Max krútiaci moment: | 87 Nm @ 7,250 rpm |
Prevodovka: |
6 rýchlostná
|
Odpruženie: | Predné: Marzocchi 45 mm upside down, manuálne nastavenie predpätia a kompresie, 180 mm zdvih
Zadné: Marzocchi elektronicky nastavitelné predpätie a odskok, 170 mm zdvih
|
Brzdy: | Predná: Dva 320 mm plávajúce kotúče, Brembo monobloc štvor piestikové strmene, radiálna brzdová pumpa, náklonové ABS
Zadná: Jeden 255 mm kotúč. Brembo jednopiestikový plávajúci strmeň, náklonové ABS |
Pneumatiky: | Predná: 100/90-19
Zadná: 150/70R17 |
Objem palivovej nádrže: | 20 l |
Výška sedla: | 810-830 mm |
Váha: | 198 kg |
NOVÁ RADA TIGER 900
Nový názov pre novú generáciu, Tiger 900 predstavuje obrovský skok vpred, dve modelové rady otvárajú svet mestských dobrodružstiev ako aj jázd na dlhé vzdialenosti a v extrémnych terénoch.
Úplne nový agresívny prístup a štýl, silnejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, najmodernejšia technológia a výnimočná úroveň vlastností stanovujú nový štandard v kategórii turistických motocyklov.
Najdlhší príbeh dobrodružných motocyklov na svete
Triumph Tiger má neuveriteľne bohatú históriu, viac ako 80 rokov špecializovaných terénnych modelov. Od roku 1936 s prvými súťažnými modelmi hrá meno Tiger významnú úlohu pri vytváraní kategórie turistických motoriek – od závodenia, cez rally, až po zrod a rozmach dobrodružného cestovania.
Tiger 800, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, si vyváženým a presným ovládaním, trojvalcovým motorom s bohatým krútiacim momentom a prístupom pre všetkých jazdcov vydobyl popredné miesto v segmente turistických motocyklov strednej triedy. A v januári 2018, počas vývoja nového modelu, naznačil „Tiger Tramontana“ divákom vyčerpávajúcej Pan-africkej rally príchod agresívneho nového štýlu a vyváženosti nového modelu Tiger 900.
Úplne nový výkonnejší a pohotovejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, vyhovujúci norme Euro 5 s inovatívnou novou konfiguráciou.
Úplne nový motor s väčším objemom 900 ccm a vyšším výkonom teraz plne vyhovuje norme Euro 5 a s jedinečným poradím zážihu valcov 1, 3, 2, má úžasný nový charakter. Výsledkom je zlepšený zvuk nasávania pri zaťažení, viac spätnej väzby od motora k jazdcovi, neuveriteľne výrazný zvuk motora a zlepšený cit pri dávkovaní plynu. Prejavuje sa oveľa lepšia odozva krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, pri zachovaní všetkého krútiaceho momentu, a dávkovania výkonu v stredných a vysokých otáčkach.
Nový motor poskytuje o 10% vyšší maximálny krútiaci moment ako predchádzajúce modely Tiger 800, teraz 87 Nm pri 7 250 ot./min., s nástupom už od nižších otáčok. Výkon vzrástol tiež v celom rozsahu otáčok, s 9% viac v strednom rozsahu a maximálnym výkonom 95 koní pri 8 750 ot./min.
Táto kombinácia prináša pohotovejšie zrýchlenie pri rýchlostiach 0-90 km/h, a taktiež 0-130 kph pri šiestom prevodovom stupni, výrazne prekonáva svojho predchodcu, ako aj najbližšiu konkurenciu. Okrem toho dodáva novému Tigru 900 oveľa agresívnejší, chrapľavejší a pútavejší zvuk trojvalca.
Úplne nový dvojitý chladič je hmotnostne optimalizovaný zníženým objemom chladiacej kvapaliny. To zlepšuje chladiaci výkon a znižuje okolité teplo pociťované jazdcom. Jeho tvar a poloha umožňujú posun motora vpred, čo umožnilo posun ťažiska (40 mm dopredu a 20 mm nižšie). Zlepšila sa tak manupilácia a obratnosť motocykla pri nízkych rýchlostiach, bez vplyvu na svetlú výšku.
Úplne nové je taktiež nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klzná spojka pre väčšie pohodlie jazdca.
Podstatne ľahší, úplne nový podvozok.
Nová generácia 900, ktorá je až o 5 kg ľahšia ako model predchádzajúcej generácie, poskytuje najkompaktnejšiu a najagilnejšiu jazdu na tigroch vôbec. Nový oceľový mriežkovaný rám je nielen ľahší, ale teraz má aj modulárnu konštrukciu, s priskrutkovaným hliníkovým zadným pomocným rámom a priskrutkovanými stúpačkami spolujazdca.
Pre novú radu Tiger 900 sú použité prémiové komponenty pruženia od Marzocchi a Showa, ktoré sú šité na mieru tak, aby poskytovali maximálny výkon pre turistické motocykle strednej kubatúry.

NOVÝ 7″ FAREBNÝ TFT DISPLEJ
Špičkový nový farebný TFT displej vo svojej triede má ostrý obraz bez spodnej reflexnej vrstvy, ktorá poskytuje lepšiu čistotu za každých poveternostných podmienok.
INTEGROVANÝ MODUL PRE APLIKÁCIU MY TRIUMPH
Nová aplikácia My Triumph a modul konektivity (iba GT Pro a Rally Pro v sérii) – umožňuje ovládanie telefonovania, hudby, podrobnú navigáciu a ovládanie GoPro – všetko je prístupné pomocou tlačidiel ovládača a zobrazené prehľadne na 7 ”TFT obrazovke. (Systém pripojenia My Triumph je k dispozícii ako voliteľné príslušenstvo pre modely GT a Rally, vrátane vyhradeného modulu pripojenia Bluetooth®)


OPTIMALIZOVANÝ ROHOVACÍ SYSTÉM ABS A KONTROLA TRAKCIE
Funkčnosť v zákrutách udržuje optimálny výkon pri brzdení a trakcii bez ohľadu na uhol sklonu. Podľa potreby sa dá vypnúť.
BREMBO STYLEMA® BRZDY
Vynikajúci brzdný výkon s najlepšími brzdami Brembo Stylema® v kategórii špičkových špecifikácií, ktoré sú ľahké, kompaktné, starostlivo tvarované a vysoko výkonné strmene.


NASTAVENIE POZASTAVENIA MARZOCCHI
To najlepšie v oblasti vysoko výkonného zavesenia Tiger zameraného na cesty. Predná strana: manuálne nastaviteľné vidlice kazety 45 mm USD so zdvihom 180 mm. Zadná časť: Elektronicky nastaviteľný plynový agregát RSU so zdvihom 170 mm.
NOVÁ ELEKTRONICKÁ RSU
Unikátna pre GT Pro, prémiová elektronická jednotka zadného pruženia pod tlakom, umožňujúca jazdcovi nastaviť zadné pruženie pomocou štyroch nastavení predpätia a deviatich nastavení tlmenia pomocou prístrojov TFT.


ASISTENT RADENIA TRIUMPH SHIFT ASSIST
Sériovo je namontovaná rýchlostná páka Triumph hore a dole pre plynulé a pohodlné radenie rýchlostí pri zachovaní polohy akcelerátora.
VYHRIEVANÉ SEDADLÁ JAZDCA AJ SPOLUJAZDCA
Celoročné pohodlie vo všetkých klimatických podmienkach zahŕňa novú funkčnosť vyhrievania sedadiel s regulovaným spoliehaním pre ešte väčšie pohodlie cestujúcich.


OSVETLENÉ SPÍNAČE
Všetky spínače osvetľujú LED jednotky umiestnené vo vnútri rozvádzača, ktoré zlepšujú interakciu a kontrolu jazdca za všetkých svetelných podmienok.
PIATY JAZDNÝ REŽIM
Päť jazdných režimov (Road, Rain, Sport, Off-Road a Rider-Programmable) poskytuje dodatočnú kontrolu zmenou odozvy plynu, nastavenia ABS a kontroly trakcie tak, aby lepšie vyhovovali jazdným podmienkam.


20-LITROVÁ PALIVOVÁ NÁDRŽ
Aby sa zlepšila schopnosť na dlhé vzdialenosti, všetky motocykle Tiger 900 majú novú väčšiu 20-litrovú palivovú nádrž, ktorá ešte viac rozšíri vaše dobrodružstvá.
TPMS – KONTROLA TLAKU V PNEUMATIKÁCH
Pre zvýšenie bezpečnosti jazdca TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách informuje jazdca v prípade že poklesne tlak v pneumatikách pod optimálnu úroveň.


NOVÉ ALL – LED OSVETLENIE
Osvetlenie Signature Tiger 900 obsahuje LED svetlomety, zadné svetlo, smerové svetlá * a výrazné denné svietenie * (* tam, kde to umožňuje miestna legislatíva) pre lepšiu viditeľnosť bez nutnosti údržby.
Odporúčané doplnky a služby pre Triumph Tiger 900 GT Pro:

Montážna sada vrchný kufor TRIUMPH Expedition

Hliníkové bočné kufre TRIUMPH Expedition – Strieborné

Chránič do osky predného kolesa TRIUMPH

Padacie rámy ochrana motora TRIUMPH

Hliníkový vrchný kufor TRIUMPH Expedition – strieborný

Montážna sada pre bočné kufre TRIUMPH

Chrániče rúk TRIUMPH

Chránič nádrže – Tankpad TRIUMPH