Triumph TF 250-X

čierna
,-EUR
Triumph TF-250X
Cena od: ,-EUR
Objem motora: | 249.95 cc |
Vŕtanie: | 78 mm |
Zdvih: | 52.3 mm |
Prevodovka: |
5 rýchlostná
|
Odpruženie: | Predné: KYB 48mm Coil Spring Fork, Compression/Rebound Adjustment, 310mm Travel
Zadné: KYB Coil, Compression Adjustment (H and L Speed), Rebound Adjustment, 305mm Travel |
Brzdy: | Predná: Brembo Twin 24mm Piston, 260mm Disc
Zadná: Brembo Single 26mm Piston, 220mm Disc |
Pneumatiky: | Predná: 80/100 – 21
Zadná: 100/90 – 19 |
Objem palivovej nádrže: | 7 l |
Výška sedla: | 960mm |
Triumph Motorcycles oficiálne uviedol na trh nový TF 250-X, ktorý odhaľuje najlepší pomer výkonu a hmotnosti vo svojej triede a najkompletnejší balík špecifikácií, aký kedy bol uvedený na ultrakonkurenčný motokrosový trh s objemom 250 cm3.
Nový štvortaktný súťažný model, vyvinutý výhradne spoločnosťou Triumph v úzkej spolupráci s pretekárskymi šampiónmi vrátane Rickyho Carmichaela a Ivána Cervantesa, má úplne nový základný dizajn. Výkonná pretekárska hnacia sústava a jedinečný hliníkový podvozok sú ultra kompaktné a super ľahké, so všetkými najlepšími komponentmi na trhu.
So sústredeným, agresívnym štýlom je TF 250-X štíhly, ale odvážny a na okruhu bude okamžite rozpoznateľný vďaka minimálnemu a ľahkému vzhľadu a charakteristickej žltej a čiernej grafickej schéme Triumph Racing.
Nová sieť špecializovaných motokrosových predajcov Triumph bude ponúkať predaj, servis, diely a nový špecializovaný sortiment oblečenia podporovaný 24/7 online systémom zásobovania dielmi optimalizovaným pre mobilné zariadenia, takže zákazníci si môžu objednať expresné doručenie priamo z trať.
„Tento motocykel je 100% Triumph, koncipovaný, navrhnutý, vyvinutý a vyrobený našimi poprednými svetovými podvozkovými a motorovými tímami s odbornou podporou našich pretekárskych šampiónov. Začali sme s čistým listom papiera a začali sme s úplne novým dizajnom, vrátane nového motora, nového podvozku a novej elektroniky.“
Ocelový rám je úplne nový s priskrutkovaným podsedlovým rámom. Kývna vidlica je hliníková.
Prístrojová doska kombinuje analogový rychlomer s digitálnym otáčkomerom a palubným počítačom
Osvetlenie motocykla je kompletne s LED technológiou.
Palivová nádrž mé objem 13l. s typickým dizajnom Triumph.
V štandardnej výbave je povinné ABS (vypínatelné pre model Scrambler) aj kontrola trakcie (vypínateľná pre model Speed 400 aj Scrambler 400X).
O odpruženie vpredu sa stará USD vidlica s priemerom 43 mm a zdvihom 140 mm, vzadu je to centrálna pružiaca jednotka s oddeleným zásobnikom
s nastavitelným predpätím a zdvihom 130 mm. Predné aj zadné kolesá sú 17″. Rázvor pri modely Speed 400 je 1377mm.
Bezpečné zastavenie má na starosti brzdový kotúč s priemerom 300mm spolu so štvorpiestikovým radiálnym brzdičom. Výška sedadla je 790 mm.
Zábava, sebavedomie a intuitívny pocit
Úplne nový rám s priskrutkovaným zadným pomocným rámom a kyvnou vidlicou z liateho hliníka
Dostupná výška sedadla
Pohodlná jazdná pozícia pre model Speed 400
Obrátená predná vidlica s veľkým piestom s priemerom 43 mm
Zadná pružiaca jednotka monoshock s externým zásobníkom
Možnosť nastavenia predpätia pre jedného jazdca alebo pre jazdu so spolujazdcom

ŠTÝL A DNA
Klasický tvar motora a typicky tvarovaná palivová nádrž. Prvotriedny lak, minimalistický moderný štýl a nadčasová nezameniteľná Triumph silueta modelu Speed 400.
PREMIOVÉ SPRACOVANIE
Typické Triumph vyhotovenie krytov motora s čiernym práškovým nástrekom. Masívna zlatá eloxovaná USD vidlica, vysokokvalitná farebné prevedenia a vynikajúco spracované detaily.


MOTOR SÉRIE TR
Úplne nový motor série TR je kombináciou najnovšej technológie s estetickým dizajnom MODERN CLASSICS. Vďaka vyváženiu kľukového hriadela a malým zotrvačným hmotám v rozvodoch je motor kľudný a ochotne ťahá aj v nízkych otáčkach, pričom nestráca ochotu k vytáčaniu do vysokých otáčok.
PODVOZOK A ODPRUŽENIE
Úplne nový rám roadsteru a vysokokvalitné odpruženie poskytujú neutrálne, sebavedomé ovládanie a perfektnú jazdnú pozíciu pre zábavnú a pútavú jazdu pre nových aj skúsených jazdcov.


ERGONÓMIA JAZDCA
Speed 400 sa skvelou voľbou pre jazdcov bez rozdielu výšky. Vďaka štíhlej stavbe spája prirodzená jazdná poloha pohodlie s istotou pri manevrovaní s nohami dole.
KOLESÁ A PNEUMATIKY
Ľahké, 10-lúčové, 17-palcové liate hliníkové kolesá prispievajú k agilnému ovládaniu modelu Speed 400 a pneumatiky prémiovej značky poskytujú istotu vo všetkých podmienkach.


BRZDY
Pohotový a spoľahlivý brzdný výkon vďaka dvojpiestikovým radiálnym strmeňom a plávajúcim kotúčom, doplneným o pletené brzdové hadice a Bosch ABS.
TECHNOLÓGIA
Triumph Speed 400 je nabitý modernými technológiami zameranými na jazdca, ktoré vylepšia každú jazdu, vrátane vypínateľnej trakčnej kontroly, ovládanie spojky s funkciou asistencie pre ľahšie ovládanie spojky, ABS Bosch, LED osvetlenia a úplne novej prístrojovej dosky ktorá kombinuje analogový rychlomer s digitálnym otáčkomerom a palubným počítačom.


BEZPEČNOSŤ
Speed 400 je štandardne vybavený zámkom riadenia a imobilizérom proti krádeži. Jedinečný bezpečnostný čip je integrovaný do kľúča zapaľovania, aby motor mohol naštartovať iba majiteľ.
HODNOTA
Prvotriedna špecifikácia, kvalita a výkon v kombinácii s nízkymi prevádzkovými nákladmi (servisný interval 16 000km) a dvojročnou zárukou bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov. Speed 400 predstavuje vynikajúcu hodnotu.

