Triumph Street Triple RS
žltá
12 940,-EUR
červená
12 940,-
strieborná
12 700,-
čierna
12 940,-
TRIUMPH Street Triple RS
Cena od 12 700,- EUR
Objem motora: | 765cc |
Max Výkon: | 95.6 kW (130 PS) @ 12,000 rpm |
Max krútiaci moment: | 80Nm @ 9,500 rpm |
Prevodovka: | 6 rýchlostná |
Odpruženie: | predné: Teleskopická obrátená vidlica Showa Big piston, priemer 41mm, plne stavitelná
Zadné: Centrálna pružiaca jednotka Ohlins STX40, plne nastavitelná |
Brzdy: | Predná: 2 plávajúce kotúče 310 mm, Brembo Stylema 4piestikové radiálne monoblok strmene, ABS.
Zadná: Jeden kotúč 220 mm, Brembo jednopiestikový strmeň, ABS |
Pneumatiky: | Predná: 120/70 ZR17,
Zadná: 180/55 ZR17 |
Objem palivovej nádrže: | 15l |
Výška sedla: | 836mm |
Váha mokrá: | 188kg |
Ľahký, rýchly, zábavný, svižný a štýlový – Street Triple je od svojho uvedenia v roku 2007 lídrom vo svete motocyklov s jeho nezameniteľných charakterom a vzrušujúcim trojvalcovým motorom. Nanovo definoval kategóriu strednej športovej kubatúry a stal sa prvou voľbou pre kombináciu agresívneho vzhľadu, ľahkého intuitívneho ovládania, vzrušujúcej sily a jedinečného zvuku trojvalca.
Britskou pýchou je bezpochyby motor ktorý vychádza z poznatkov a skúseností z konštrukcie motora ktorý poháňa celú kategóriu Moto2 v majstrovstvách sveta. Pretekársky motor kategórie Moto2 zo seba dostane cez 140 koní pri 14 400 otáčkach, čo je o 400 viac ako v predchádzajúcej sezóne. Oproti sériovému motoru má aj inú hlavu s optimalizovanými kanálmi, titánové ventily tvrdšie pružiny, vyšší kompresný pomer, iný alternátor, iné pomery na prevodovke, inú spojku, mazanie, elektroniku a povrchovú úpravu niektorých dôležitých vnútorných komponentov. Sériový motor Street Triple 765 prešiel v aktuálnej modelovej rade rozsiahlými inováciami, smerom k vyššiemu výkonu. Maximálny výkon síce prichádza o 250 otáčok neskôr, v 12 000 otáčkach ale dosahuje rovných 130 koní, To isté platí pri krútiacom momente, kde máme navyše jeden newtonmeter a maximálna hodnota 80Nm oproti predchádzajúcej verzii je o 150 otáčok vyššie. Inžinieri v Triumphe si dali záležať a nový motor dostal nové piesty, ojnice, piestne čapy, vačky, ventily, nová je aj spaľovacia komora, zvýšenie kompresného pomeru z 12,65:1 na 13,25:1, k tomu kratšie prevody vrátane toho finálneho. Upravený je aj výfuk s vylepšeným zvukom.
Street Triple RS má teraz oveľa agresívnejší vzhľad. LED svetlá sú nové, s nápadným novým tvarom a ostrejším a účelnejším štýlom. Teraz sú tiež belšie a jasnejšie, vďaka čomu sú oveľa výraznejšie. Svetlá na denné svietenie (DRL) majú úplne nový, ešte výraznejší dizajn, ktorý tiež zvyšuje viditeľnosť.
Tlmič výfuku, bol prerobený aby bol športovejší a kompaktnejší, s krásnou povrchovou úpravou z uhlíkových vlákien s odznakom Triumph. Navyše sú tu ďalšie vylepšené detaily ako napríklad nové moderné zrkadlá.
Pre ešte modernejší štýl je nový Street Triple RS dodávaný v troch rôznych farebných schémach: žltá – cosmic yellow, červená – carnival red a strieborná – silver ice.
Okrem už aj tak mimoriadne vysokého štandardu technológie, má nový Street Triple RS teraz ešte lepšie technické špecifikácie. Systém TFT má teraz vylepšenú funkčnosť s nainštalovaným a aktivovaným softvérom systému pripojenia MyTriumph, ktorý je pripravený na použitie s modulom Bluetooth, ktorý je možné objednať ako príslušenstvo. To umožňuje interakciu GoPro, podrobnú navigáciu a ovládanie telefónu a hudby prostredníctvom ergonomicky optimalizovaných prepínačov a zobrazenia na obrazovke TFT. Obsahuje tiež nové grafické schémy 2. generácie v štyroch rôznych štýloch a štyroch rôznych farbách. Uhol TFT obrazovky je možné nastaviť pre optimálnu viditeľnosť podľa výšky jazdca. Najnovší obojsmerný asistent radenia Triumph Shift Assist, bol teraz tiež štandardne pridaný do nového Street Triple RS, vďaka čomu je motocykel oveľa schopnejší, najmä na trati. To umožňuje plynulé pohodlné radenie prevodových stupňov pri zachovaní polohy akcelerátora, čo znižuje únavu jazdca.
Najvyšší výkon vo svojej triede
- Nový Street Triple RS ťaží z dôležitých vylepšení svojho charakteristického trojvalcového motora s objemom 765 cm3, ktorý vyvinul tím odborníkov spoločnosti Triumph Moto2TM. Výsledkom je zvýšenie krútiaceho momentu, ktorý je teraz v strednom rozsahu vyšší a dosahuje maximálnu hodnotu 80 Nm pri 9 500 ot./min.
V strednom rozsahu sa tiež zvýšil výkon ktorý dosahuje maximálnu hodnotu 130 PS pri 12 000 ot./min., čo robí z nového Street Triple RS úplne návykovú jazdu.
Nové optimalizované náklonové ABS
Náklonové ABS vďaka IMU jednotke spolupracuje s 5 jazdnými módmi tak aby zabezpečilo optimálny brzdný účinok pri akomkoľvek uhle náklonu.
NÁKLONOVÁ TRAKČNÁ KONTROLA – VYPÍNATEĽNÁ
Vypínateľná náklonová trakčná kontrola v každom okamihu vyhodnocuje uhol náklonu tak aby zabezpečila optimálnu dávku prenášaného krútiaceho momentu. Na výber sú štyri na sebe nezávislé úrovne intervencie v závislosti od vybraného jazdného módu a podmienok.
NAJVYŠŠIA ŠPECIFIKÁCIA BŔZD
K dispozícii je navyššia špecifikácia štvorpiestkových bŕzd BREMBO STYLEMA v kombinácii a brzdovými kotúčmi s priemerom 310mm a náklonovým ABS.
PRECÍZNA OVLÁDATEĽNOSŤ
Nový Street Triple RS má teraz o 12mm širšie riadidlá a novú geometriu so strmším sklonom a zdvihnutou zadnou časťou čo umožňuje svižnejšie ovládanie.
VYSOKÁ ŠPECIFIKÁCIA ODPRUŽENIA
Odpruženie je na novom Street Triple RS mimoriadne kvalitné, s plne nastaviteľnou prednou vidlicou Showa s priemerom 41 mm a zdvihom 115 mm a plne nastaviteľným zadným tlmičom Öhlins STX40 so separátnou vyrovnávacou nádobkou a zdvihom 131,2 mm.
PNEUMATIKY
Pneumatiky s najvyššou možnou špecifikáciou Pirelli Supercorsa SP V3 sú dodávané v štandardnej výbave. Ponúkajú vynikajúcu priľnavosť a vynikajúcu stabilitu pri vysokých rýchlostiach – ideálne vlastnosti vodné pre pretekársku trať a zároveň pre jazdu v cestnej premávke.
TFT displej
Farebný TFT displej v kombinácii s ergonomickými prepínačmi umožňujú intuitívne ovládanie funkcií dostupných cez TFT displej. V kombinácii s voliteľným Bluetooth modulom je dostupná funkcia konektivity MY Triumph.
DOSTUPNÁ VÝŠKA SEDADLA
Štandardná výška sedadla je 836mm. Ako voliteľné príslušenstvo je k dispozícii aj znížené sedadlo vďaka ktorému je možné znížiť výšku sedadla o 28mm. O ďalších 10mm je možné znížiť výšku sedadla na požiadanie u Triumph dealerov vďaka možnému nastaveniu výšky odpruženia.
KÝVNA VIDLICA
Pre maximálnu stabilitu pri vysokých rýchlostiach poskytuje kývna vidlica prirodzený odpor proti stlačeniu RSU pri prudkom zrýchlení. To umožňuje tesné výjazdy zo zákrut a presné predvídavé správanie podvozku.
PRIPRAVENÝ PRE PRETEKÁRSKU TRAŤ
Vďaka obojsmernému „Triumph race-spec“ quickshifteru, jazdnému módu Track s časomierou kôl a upravenou geometriou pre ostrejšie ovládanie je Street Triple RS pripravený pre akciu na pretekárskej trati.
PRÉMIOVÁ ŠPECIFIKÁCIA
Prémiová špecifikácia modelu Triumph Street Triple RS je doplnená o Slip & Assist spojku, plne LED osvetlenie s výrazným DRL, USB zásuvka a imobilizér.