Triumph Scrambler 400X
čierna
6 640,-EUR
khaki zelená
6 640,-EUR
červená
6 640,-EUR
Triumph Scrambler 400 X
Cena od: 6 640,-EUR
Objem motora: | 398.15cc |
Max Výkon: | 40 PS / 39.5 bhp (29.4 kW) @ 8,000 rpm |
Max krútiaci moment: | 37.5 Nm @ 6,500 rpm |
Prevodovka: |
6 rýchlostná
|
Odpruženie: | Predné: predná USD vidlica s priemerom Ø 43 mm
Zadné: jednotka zadného odpruženia s nastavením predpätia
|
Brzdy: | Predná: kotúče Ø320mm, 4-piestikový radialny strmeň, ABS
Zadná: jeden kotúč Ø230mm plávajúci strmeň, ABS
|
Pneumatiky: | Predná: 100/90-19
Zadná: 140/80-17 |
Objem palivovej nádrže: | 13 l |
Výška sedla: | 835 mm |
Váha: | 179 kg |
Triumph Speed 400 sa vyznačuje nadčasovou DNA dizajnu Triumph šikovne skombinovanou so súčasnou technikou
Nadčasový roadster Triumph Speed 400
Charakteristický tvar nádrže s prelismi na kolená
Prémiové materiály a povrchová úprava
Triumph Speed 400 je k dispozícii v troch charakteristických farebných schémach
ÚPLNE NOVÝ MOTOR SÉRIE TR
Pomenovanie „TR“ pripomína slávu historickej rady Triumph ‘Trophy’, ktorej korene možno hľadať v pretekárskych jednovalcoch z počiatku 20 storočia
a ktorá sa preslávila najmä počas offroad pretekov Six Day Trial. Tento úplne nový kvapalinou chladený jednovalcový motor so vstrekovaním paliva spája
v sebe typický moderný klasický štýl Triumphu s najmodernejšou technikou.
Motor s označením „TR Series“ je štvorventilový jednovalec so zdvihovým objemom 398 cm3 a DOHC rozvodom, vzhľadovo má vzor vo väčších radových
dvojvalcoch. Má takmer rovnako tvarované bočné kryty motora v práškovo čiernej farbe, a nechýba ani rebrovanie, šikovne skrývajúcí fakt, že motor je vodou
chladený. Pekný je aj výfuk s dohora vytiahnutou koncovkou výfuku, ktorý maskuje primárny tlmič výfuku s katalyzátorom, ktorý je schovaný pod motorom.
Vďaka vyváženiu kľukového hriadela a malým zotrvačným hmotám v rozvodoch je motor kľudný a ochotne ťahá aj v nízkych otáčkach, pričom nestráca ochotu
k vytáčaniu do vysokých otáčok.
Šesťstupňová prevodovka poskytuje ľahké a presné radenie prevodových stupňov s dokonale rozloženými prevodovými pomermi, aby bolo možné
čo najlepšie využiť tento charakteristický motor bohatý na krútiaci moment.
Kľúčové vlastnosti nového motora so zdvihovým objemom 400cc:
Maximálny výkon 40 koní vo a maximálny krútiaci moment 37,5 Nm
Kvapalinou chladený jednovalec spĺňa emisnú normu Euro 5
Skryté chladenie kvapalinou a opracované chladiace rebrá
Ochranné kryty motora s čiernym práškovým nástrekom
Charakteristické, presvedčivé a citlivé dávkovanie výkonu
Evokujúci, bohatý a výrazný tón výfuku
Šesťstupňová prevodovka
Ocelový rám je úplne nový s priskrutkovaným podsedlovým rámom. Kývna vidlica je hliníková.
Prístrojová doska kombinuje analogový rychlomer s digitálnym otáčkomerom a palubným počítačom
Osvetlenie motocykla je kompletne s LED technológiou.
Palivová nádrž mé objem 13l. s typickým dizajnom Triumph.
V štandardnej výbave je povinné ABS (vypínatelné pre model Scrambler) aj kontrola trakcie (vypínateľná pre model Speed 400 aj Scrambler 400X).
O odpruženie vpredu sa stará USD vidlica s priemerom 43 mm a zdvihom 140 mm, vzadu je to centrálna pružiaca jednotka s oddeleným zásobnikom
s nastavitelným predpätím a zdvihom 130 mm. Predné aj zadné kolesá sú 17″. Rázvor pri modely Speed 400 je 1377mm.
Bezpečné zastavenie má na starosti brzdový kotúč s priemerom 300mm spolu so štvorpiestikovým radiálnym brzdičom. Výška sedadla je 790 mm.
Zábava, sebavedomie a intuitívny pocit
Úplne nový rám s priskrutkovaným zadným pomocným rámom a kyvnou vidlicou z liateho hliníka
Dostupná výška sedadla
Pohodlná jazdná pozícia pre model Speed 400
Obrátená predná vidlica s veľkým piestom s priemerom 43 mm
Zadná pružiaca jednotka monoshock s externým zásobníkom
Možnosť nastavenia predpätia pre jedného jazdca alebo pre jazdu so spolujazdcom