Triumph Tiger 900 Rally Pro

matná khaki zelená
15 840,-EUR

biela
15 595,-EUR

sandstorm
15 840,-EUR
Triumph Tiger 900 Rally Pro
Cena od 15 495,-EUR
Objem motora: | 888 cc |
Max Výkon: | 95.2 PS / 93.9 bhp (70 kW) @ 8,750 rpm |
Max krútiaci moment: | 87 Nm @ 7,250 rpm |
Prevodovka: |
6 rýchlostné
|
Odpruženie: | Predné: Showa 45mm upside down vidlica, manuálne nastavenie predpätia, tlmenia odskoku a tlmenia kompresie, 240mm zdvih
Zadné: Showa jednotka zadného odpruženia, manuálne nastavenie predpätia a tlmenia odskoku, 230mm zdvih
|
Brzdy: | Predná: Dva plávajúce kotúče 320mm, Brembo Stylema 4 piestikové Monoblok brzdiče. Radiálna pumpa, Optimalizované, náklonové ABS
Zadná: Jeden kotúč 255mm. Brembo jednopiestikový posuvný brzdič. Optimalizované náklonové ABS
|
Pneumatiky: | Predná: 90/90-21
Zadná: 150/70R17 |
Objem palivovej nádrže: | 20 l |
Výška sedla: | 850-870mm |
Váha: | 201 kg |
NOVÁ RADA TIGER 900
Nový názov pre novú generáciu, Tiger 900 predstavuje obrovský skok vpred, dve modelové rady otvárajú svet mestských dobrodružstiev ako aj jázd na dlhé vzdialenosti a v extrémnych terénoch.
Úplne nový agresívny prístup a štýl, silnejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, najmodernejšia technológia a výnimočná úroveň vlastností stanovujú nový štandard v kategórii turistických motocyklov.
Najdlhší príbeh dobrodružných motocyklov na svete
Triumph Tiger má neuveriteľne bohatú históriu, viac ako 80 rokov špecializovaných terénnych modelov. Od roku 1936 s prvými súťažnými modelmi hrá meno Tiger významnú úlohu pri vytváraní kategórie turistických motoriek – od závodenia, cez rally, až po zrod a rozmach dobrodružného cestovania.
Tiger 800, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, si vyváženým a presným ovládaním, trojvalcovým motorom s bohatým krútiacim momentom a prístupom pre všetkých jazdcov vydobyl popredné miesto v segmente turistických motocyklov strednej triedy. A v januári 2018, počas vývoja nového modelu, naznačil „Tiger Tramontana“ divákom vyčerpávajúcej Pan-africkej rally príchod agresívneho nového štýlu a vyváženosti nového modelu Tiger 900.
Úplne nový výkonnejší a pohotovejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, vyhovujúci norme Euro 5 s inovatívnou novou konfiguráciou.
Úplne nový motor s väčším objemom 900 ccm a vyšším výkonom teraz plne vyhovuje norme Euro 5 a s jedinečným poradím zážihu valcov 1, 3, 2, má úžasný nový charakter. Výsledkom je zlepšený zvuk nasávania pri zaťažení, viac spätnej väzby od motora k jazdcovi, neuveriteľne výrazný zvuk motora a zlepšený cit pri dávkovaní plynu. Prejavuje sa oveľa lepšia odozva krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, pri zachovaní všetkého krútiaceho momentu, a dávkovania výkonu v stredných a vysokých otáčkach.
Nový motor poskytuje o 10% vyšší maximálny krútiaci moment ako predchádzajúce modely Tiger 800, teraz 87 Nm pri 7 250 ot./min., s nástupom už od nižších otáčok. Výkon vzrástol tiež v celom rozsahu otáčok, s 9% viac v strednom rozsahu a maximálnym výkonom 95 koní pri 8 750 ot./min.
Táto kombinácia prináša pohotovejšie zrýchlenie pri rýchlostiach 0-90 km/h, a taktiež 0-130 kph pri šiestom prevodovom stupni, výrazne prekonáva svojho predchodcu, ako aj najbližšiu konkurenciu. Okrem toho dodáva novému Tigru 900 oveľa agresívnejší, chrapľavejší a pútavejší zvuk trojvalca.
Úplne nový dvojitý chladič je hmotnostne optimalizovaný zníženým objemom chladiacej kvapaliny. To zlepšuje chladiaci výkon a znižuje okolité teplo pociťované jazdcom. Jeho tvar a poloha umožňujú posun motora vpred, čo umožnilo posun ťažiska (40 mm dopredu a 20 mm nižšie). Zlepšila sa tak manupilácia a obratnosť motocykla pri nízkych rýchlostiach, bez vplyvu na svetlú výšku.
Úplne nové je taktiež nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klzná spojka pre väčšie pohodlie jazdca.
Podstatne ľahší, úplne nový podvozok.
Nová generácia 900, ktorá je až o 5 kg ľahšia ako model predchádzajúcej generácie, poskytuje najkompaktnejšiu a najagilnejšiu jazdu na tigroch vôbec. Nový oceľový mriežkovaný rám je nielen ľahší, ale teraz má aj modulárnu konštrukciu, s priskrutkovaným hliníkovým zadným pomocným rámom a priskrutkovanými stúpačkami spolujazdca.
Pre novú radu Tiger 900 sú použité prémiové komponenty pruženia od Marzocchi a Showa, ktoré sú šité na mieru tak, aby poskytovali maximálny výkon pre turistické motocykle strednej kubatúry.

NOVÝ 7″ FAREBNÝ TFT DISPLEJ
Nové špičkové 7 ”TFT prístroje (iba GT a GT Pro, Rally a Rally Pro) – Nové väčšie TFT prístroje, s uvítacím logom Tiger, poskytujú informácie v štyroch rôznych štýloch s vynikajúcou jasnosťou. Na výber sú tiež štyri rôzne farby a verzie s vysokým / nízkym kontrastom pre vynikajúcu viditeľnosť v akýchkoľvek podmienkach. Samotný 7 ”TFT displej má teraz antireflexný povrch, a samozrejme aj antireflexné krycie sklo.
VYHRIEVANÉ GRIPY
Perefektná voľba pre jazdu v každom počasí a na dlhých cestách. Vychutnajte si komfort a teplo s vypínateľnými vyhrievanými gripmi. Vyhrievané gripy sú šandardnou výbavou na modeloch Tiger 900 GT, GT Pro, Rally a Rally Pro.


PRÉMIOVÉ ODPRUŽENIE SHOWA
Špeciálne vysoko kvalitné odpruženie v teréne. Predné: manuálne nastaviteľná vidlica 45 mm upside down SHOWA so zdvihom 240 mm. Zadné manuálne nastaviteľné zadné odpruženie so zdvihom 230 mm.
OPTIMALIZOVANÉ NÁKLONOVÉ ABS A TRAKČNÁ KONTROLA
Nové optimalizované náklonové ABS a kontrola trakcie, s IMU. Nové náklonové ABS a optimalizované riadenie trakcie v zákrutách sú štandardne dodávané pre stredné a najvyššie špecifikácie nových Tiger 900, pracujúce s jednotkou inerciálneho merania (IMU) vyvinutou v spolupráci so spoločnosťou Continental. To umožňuje priebežnú úpravu vhodnej úrovne ABS a kontroly trakcie neustálym meraním rýchlosti nakláňania, brzdenia a zrýchlenia.


BRZDY BREMBO STYLEMA
Všetky nové modely Tiger 900 sú teraz vybavené najlepšími brzdami v kategórii Brembo Stylema®. Sú to ľahké, kompaktné, starostlivo tvarované a vysoko výkonné strmene, so zníženým objemom okolo piestov a brzdových doštičiek a použitím menšieho objemu brzdovej kvapaliny zaisťujú okamžitú brzdnú odozvu. Zlepšené prúdenie vzduchu okolo brzdových platničiek pomáha rýchlejšie ochladiť aj brzdové kotúče.
ODPORÚČANÉ SCHVÁLENÉ PNEUMATIKY
Špeciálne špecifikácie terénnych pneumatík Pirelli Scorpion Rally boli testované na použitie pre modelovú radu Tiger 900 Rally a zvyšujú tak neuveriteľnú schopnosť modelov Tiger 900 Rally v teréne.


SPOJKA SLIP & ASSIST
Modely Tiger 900 majú úplne nové nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klznú spojku pre väčšie pohodlie jazdca na dlhých cestách ako aj pri zastavovaní a rozbiehaní sa v meste alebo v teréne.
ŠTYRI JAZDECKÉ REŽIMY
K dispozícii sú 4 jazdecké režimy – Jazdecké režimy upravujú odozvu škrtiacej klapky, ABS a kontrolu trakcie pre maximálnu kontrolu jazdca za každých jazdných podmienok. Nová funkcia proti zablokovaniu v režimoch Off-Road automaticky zvyšuje voľnobežné otáčky, aby sa zabránilo zablokovaniu.
Tiger 900 Rally: Rain, Road, Sport, Off-Road.


PODSVIETENÉ PREPÍNAČE, TEMPOMAT A VYHRIEVANÉ GRIPY
Štandardne dodávané pre maximálny komfort a pohodlie jazdca. Modely Tiger 900 sú vybavené osvetlenými ovládačmi s 5-smerným joystickom, elektronickým tempomatom a vyhrievanými rukoväťami.
ŠPICOVĚ KOLESÁ
Špicové kolesá na prednom a zadnom kolese poskytujú výnimočnú odolnosť pri jazde mimo cesty a sú ideálne pre výnimočné jazdecké výzvy v teréne.


-
TEMPOMAT
Tempomat znižuje únavu a zvyšuje bezpečnosť na dlhých cestách. Ľahko dostupné počas jazdy pre maximum pohodlia a bezpečnosti.