Triumph Tiger 900 GT
modrá
13 440,-EUR
čierna
13 360,-EUR
biela
13 200,-EUR
TRIUMPH Tiger 900 GT low seat
Cena od 13 195,-EUR
Objem motora: | 888 cc |
Max Výkon: | 95.2 PS / 93.9 bhp (70 kW) @ 8,750 rpm |
Max krútiaci moment: | 87 Nm @ 7,250 rpm |
Prevodovka: |
6 rýchlostná
|
Odpruženie: | Predné: Marzocchi 45mm upside down odpruženie, manuálne nastavenie tlmenia odskoku a kompresie, zdvih 140mm
Zadné: Marzocchi zadná tlmiaca jednotka, manuálne nastavenie tlmenia predpätia a odskoku, zdvih 170mm (151mm LRH (znížená verzia)
|
Brzdy: | Predná: Dva plávajúce kotúče s priemerom 320mm, Brembo Stylema 4 piestikové Monoblok brzdiče. Radial front master cylinder, Optimised Cornering ABS
Zadná: Single 255mm disc. Brembo single piston sliding caliper. Optimised cornering ABS.
|
Pneumatiky: | Predná: 100/90-19
Zadná: 150/70R17 |
Objem palivovej nádrže: | 20 l |
Výška sedla: | 770-790 mm |
Váha: | 193 kg |
NOVÁ RADA TIGER 900
Nový názov pre novú generáciu, Tiger 900 predstavuje obrovský skok vpred, dve modelové rady otvárajú svet mestských dobrodružstiev ako aj jázd na dlhé vzdialenosti a v extrémnych terénoch.
Úplne nový agresívny prístup a štýl, silnejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, najmodernejšia technológia a výnimočná úroveň vlastností stanovujú nový štandard v kategórii turistických motocyklov.
Najdlhší príbeh dobrodružných motocyklov na svete
Triumph Tiger má neuveriteľne bohatú históriu, viac ako 80 rokov špecializovaných terénnych modelov. Od roku 1936 s prvými súťažnými modelmi hrá meno Tiger významnú úlohu pri vytváraní kategórie turistických motoriek – od závodenia, cez rally, až po zrod a rozmach dobrodružného cestovania.
Tiger 800, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, si vyváženým a presným ovládaním, trojvalcovým motorom s bohatým krútiacim momentom a prístupom pre všetkých jazdcov vydobyl popredné miesto v segmente turistických motocyklov strednej triedy. A v januári 2018, počas vývoja nového modelu, naznačil „Tiger Tramontana“ divákom vyčerpávajúcej Pan-africkej rally príchod agresívneho nového štýlu a vyváženosti nového modelu Tiger 900.
Úplne nový výkonnejší a pohotovejší trojvalcový motor s objemom 900 ccm, vyhovujúci norme Euro 5 s inovatívnou novou konfiguráciou.
Úplne nový motor s väčším objemom 900 ccm a vyšším výkonom teraz plne vyhovuje norme Euro 5 a s jedinečným poradím zážihu valcov 1, 3, 2, má úžasný nový charakter. Výsledkom je zlepšený zvuk nasávania pri zaťažení, viac spätnej väzby od motora k jazdcovi, neuveriteľne výrazný zvuk motora a zlepšený cit pri dávkovaní plynu. Prejavuje sa oveľa lepšia odozva krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, pri zachovaní všetkého krútiaceho momentu, a dávkovania výkonu v stredných a vysokých otáčkach.
Nový motor poskytuje o 10% vyšší maximálny krútiaci moment ako predchádzajúce modely Tiger 800, teraz 87 Nm pri 7 250 ot./min., s nástupom už od nižších otáčok. Výkon vzrástol tiež v celom rozsahu otáčok, s 9% viac v strednom rozsahu a maximálnym výkonom 95 koní pri 8 750 ot./min.
Táto kombinácia prináša pohotovejšie zrýchlenie pri rýchlostiach 0-90 km/h, a taktiež 0-130 kph pri šiestom prevodovom stupni, výrazne prekonáva svojho predchodcu, ako aj najbližšiu konkurenciu. Okrem toho dodáva novému Tigru 900 oveľa agresívnejší, chrapľavejší a pútavejší zvuk trojvalca.
Úplne nový dvojitý chladič je hmotnostne optimalizovaný zníženým objemom chladiacej kvapaliny. To zlepšuje chladiaci výkon a znižuje okolité teplo pociťované jazdcom. Jeho tvar a poloha umožňujú posun motora vpred, čo umožnilo posun ťažiska (40 mm dopredu a 20 mm nižšie). Zlepšila sa tak manupilácia a obratnosť motocykla pri nízkych rýchlostiach, bez vplyvu na svetlú výšku.
Úplne nové je taktiež nasávanie s ľahšie prístupným novým vzduchovým filtrom a klzná spojka pre väčšie pohodlie jazdca.
Podstatne ľahší, úplne nový podvozok.
Nová generácia 900, ktorá je až o 5 kg ľahšia ako model predchádzajúcej generácie, poskytuje najkompaktnejšiu a najagilnejšiu jazdu na tigroch vôbec. Nový oceľový mriežkovaný rám je nielen ľahší, ale teraz má aj modulárnu konštrukciu, s priskrutkovaným hliníkovým zadným pomocným rámom a priskrutkovanými stúpačkami spolujazdca.
Pre novú radu Tiger 900 sú použité prémiové komponenty pruženia od Marzocchi a Showa, ktoré sú šité na mieru tak, aby poskytovali maximálny výkon pre turistické motocykle strednej kubatúry.
NOVÝ 7″ FAREBNÝ TFT DISPLEJ
Nové špičkové 7 ”TFT prístroje (iba GT a GT Pro, Rally a Rally Pro) – Nové väčšie TFT prístroje, s uvítacím logom Tiger, poskytujú informácie v štyroch rôznych štýloch s vynikajúcou jasnosťou. Na výber sú tiež štyri rôzne farby a verzie s vysokým / nízkym kontrastom pre vynikajúcu viditeľnosť v akýchkoľvek podmienkach. Samotný 7 ”TFT displej má teraz antireflexný povrch, a samozrejme aj antireflexné krycie sklo.
20- LITROVÁ PALIVOVÁ NÁDRŽ
Aby sa zlepšila schopnosť na dlhé vzdialenosti, všetky motocykle Tiger 900 majú novú väčšiu 20-litrovú palivovú nádrž, ktorá ešte viac rozšíri vaše dobrodružstvá.
NOVÉ ALL-LED OSVETLENIE
Osvetlenie Signature Tiger 900 obsahuje LED svetlomety, zadné svetlo, smerové svetlá * a výrazné denné svietenie * (* podľa miestnych právnych predpisov) pre bezúdržbový výhľad.
BREMBO STYLEMA® BRZDY
Vynikajúci brzdný výkon s najlepšími brzdami Brembo Stylema® v kategórii špičkových špecifikácií, ktoré sú ľahké, kompaktné, starostlivo tvarované a vysoko výkonné strmene.
LIATE KOLESÁ
Liate kolesá navrhnuté tak, aby vyhovovali náročným požiadavkám na jazdu na dlhé vzdialenosti, ktoré sú zamerané na cestu, čo je ideálne pre sériu Tiger 900 GT.
NASTAVENIE POZASTAVENIA MARZOCCHI
Pokročilé vysoko výkonné odpruženie zamerané na cesty. Predná strana: manuálne nastaviteľné vidlice kazety 45 mm USD so zdvihom 180 mm. Vzadu: ručne nastaviteľné RSU s 170 mm zdvihom kolesa.
TEMPOMAT
Elektronický tempomat znižuje únavu na dlhé vzdialenosti a môže zvýšiť účinnosť paliva. Ľahko prístupný aj počas jazdy pre maximálne pohodlie a bezpečnosť.
VYHRIEVANÉ GRIPY
Perfektné na jazdu za každého počasia a na dlhé vzdialenosti. Užite si teplo, pohodlie a kontrolu pomocou prepínateľných vyhrievaných rukovätí, ktoré sú štandardne k dispozícii pre všetky modely Tiger 900 so stredným a najvyšším výkonom.
OPTIMALIZOVANÝ ROHOVACÍ SYSTÉM ABS a KONTROLA TRAKCIE
Funkčnosť v zákrutách udržuje optimálny výkon pri brzdení a trakcii bez ohľadu na uhol sklonu. Podľa potreby sa dá vypnúť.
ŠTYRI REŽIMY JAZDENIA
Jazdecké režimy Cesta, Dážď, Šport a Terén si prispôsobte nastavenie odozvy plynu, ABS a kontroly trakcie tak, aby vyhovovali vašim jazdným podmienkam.
SPOJKA A POSUVNÁ SPOJKA
Šmykľavá a pomocná spojka je optimalizovaná tak, aby znižovala námahu spojkovej páky pre jazdca, a zvyšuje tak pohodlie pri dlhých cestách a jazde so štartom a štartom, napríklad v mestách.