
TRIUMPH THRUXTON 1200 R
Farebné prevedenia:
Competition Green – 14.980 eur
Crystall White – 14.980 eur
Silver Ice – 14.980 eur
NOVÝ THRUXTON A THRUXTON R – LEGENDY SÚ SPÄŤ
Predstavuje celkom nový Thruxton a Thruxton R, v nezameniteľnom štýle modern classic, typickom pre motocykle Triumph: športový, autentický, s brzdami, výkonom a ovládateľnosťou hodnou svojho legendárneho mena.
Poháňané novým, revolučným motorom Thruxton s objemom 1200 cc, s rýchlo dostupným vysokým výkonom, okamžite reagujúcim plynom – vďaka celkom novému systému Ride by wire Triumph poslednej generácie a emotívnym zvukom nových výfukov.
Nový rám a vylepšené tlmiče zabezpečujú vynikajúcu manipuláciu a obratnosť, pri modeli Thruxton R vyššia technická úroveň komponentov dostane jazdu na najvyšší level.
Obidva modely predstavujú pôsovbivú evolúciu ikonického športového modelu Thruxton, s rovnakou športovou siluetou a štýlom jazdy „flat on the tank“. Sú vyrobené s dôrazom na detaily Thruxtonu pochádzajúceho z konca 60 tych rokov, ponúkajúc množstvo prepracovaných detailov, vrátane krásneho a unikátneho viečka nádrže „Monza style“.
Pomenované podľa legendárnych vytrvalostných pretekov 500 míľ Thruxton a na pamiatku motocyklov Triumph, ktoré boli ich významnou súčasťou, taktiež ako pretekov TT na ostrove Man, kde dosiahli ako prvé priemernú rýchlosť 100 míl na jedno kolo, modely Bonneville Thruxton inšpirovali celú generáciu mladých cafe racerov a úpravcov custom motoriek.
Thruxton a Thruxton R sú dva modely z novej rodiny Bonneville: všetky modely majú najmodernejšiu výbavu a výkon pri 100% autentickom charektere Bonneville.
Z novej rodiny Bonneville sú modely Thruxton a Thruxton R najviac reprezentujú športovú minulosť. Ich meno je rovnako legendárne ako ikonický Bonneville. Tento model je symbolom závodných úspechov Triumphu v 60 a 70 rokoch na medzinárodnej scéne, rovnako ako pretekov TT na ostrove Man, ovplyvniac celú generáciu mladých café racerov a staviteľov.
Nový Thruxton a Thruxton R nemajú len výzor slávnej minulosti, ponúkajú aj výkon vlastnosti na znovu prežitie zlatých časov.
Dych berúci nový Thruxton vracia tento cafe racer k svojim výkonným koreňom, počínajúc silným motorom Thruxton spec 1200 cc, pokračujúc obratnosťou a ovládateľnosťou, v perfektnej symbióze s jeho autentickým dominantným štýlom.
Súčasnejší Thruxton R je bez pochýb najemotívnejší plnokrvný športový klasik súčasnosti. Vychádzajúc z modelu Thruxton, model R je obohatený monoblokovými brzdami Brembo, prednými tlmičmi Showa „big piston“, zadným tlmičom Ohlins a pneumatikami Pirelli Diablo Rosso Corsa. Legenda je späť.
Nový motor „Thruxton spec.“ 1200
Charakter nového Thruxtona je vyjadrený prostredníctvom radového 8 ventilového dvojvalca Bonneville s obsahom 1200 cc.
Úplne nový motor so 6 stupňovou prevodovkou sa predstavuje s odľahčeným kľukovým hriadeľom, nízkou zotrvačnosťou, vyšším kompresným pomerom unikátnym airboxom. Vďaka novému systému Ride by wire Triumph poslednej generácie poskytuje okamžitú odozvu s milimetrickou presnosťou. Dvojica nových škrtiacich klapiek motoru Thruxton spec poskytuje masívny krútiaci moment 112 Nm pri 4950 ot. za min, o 62% viac ako jeho predchodca.
Krásne štýlový, s vysokou úrovňou spracovania detailov, motor, výfuk a nové šktriace klapky spájajú detaily pôvodného pretekárskeho Thruxtonu s modernými komponentami na zabezpečenie vysokého výkonu a autentického dizajnu.
Za elegantným zovňajškom nového 1200cc motoru sa skrýva sofistikovaný kvapalinový chladiaci systém, zabezpečujúci pri minimálnom vizuálnom efekte minimalizovaníe emisií, efektívne spaľovanie a výraznú úsporu paliva.
Nezameniteľný zvuk britského dvojvalca.
Dvojica inovatívnych výfukov v tvare obráteného megafónu uvoľňuje búrlivú basovú kulisu upozorňujúcu na pritomnosť sily a výkonu. Thruxton má chrómovú povrchovú úpravu, Thruxton R je z leštenej nehrdzavejúcej ocele.
Dynamické jazdné vlastnosti.
Podvozok a tlmiče nového Thruxtona poskytujú precízne riadenie, na úrovni ozajstného cafe racera. Športová ergonómia, riadidlá clip on, plne nastaviteľné tlmiče a predné 17 palcové koleso robia z Thruxtona všestrannú a agilnú motorku poskytujúcu vzrušujúcu jazdu.
Pre zabezpečenie dynamických vlastností a vysokého výkonu na úrovni svojej športovej orientácie využíva nový Thruxton R exkluzívne komponenty podvozku a tlmenia.
Zahŕňajú:
Dvojicu plávajúcich brzdových kotúčov Brembo
Racingové monoblokové brzdiče Brembo
Prednú brzdovú pumpu Brembo
Plne nastaviteľná predná vidlica Showa „big piston“ racingovej derivácie
Plne nastaviteľná dvojica zadných tlmičov Ohlins
Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso Corsa
Moderné vymoženosti
Nový Thruxton a Thruxton R majú mnoho technológií určených pre bezpečnosť a zábavu jazdca, starostlivo a bez kompromisov integrovaného do motocykla pre zabezpečenie najvyššej úrovne kontroly a dôvery pri zachovaní štýlu a autentického charakteru Bonneville.
Patria medzi ne:
ABSII nový variabilný systém Triumph ABS posúva kontrolu nového Thruxtona a Thruxtona R na novú úroveň
Ride-by-wire optimalizuje reaktvivitu akcelerátora a zlepšuje tak bezpečnosť a cit
Traction control vypínateľná kontrola trakcie pomáha ovládať vysoký krútiaci moment nového motora
Slip assist clutch preklzová spojka prináša jemnejšie a ľahšie ovládanie, lepší cit aj pre dlhú jazdu
Jazdné módy Rider využívajúce technológiu ride by wire ponúkajú vo verziách sport, normal a rain maximálnu kontrolu a bezpečnosť, v môde sport tiež okamžitú reakciu plynu
Zadné LED svetlo je osadené v klasicky navrhnutom chvoste, integrujúc osvetlenie tabuľky zabezpečuje unikátne osvetlenie pri optimálnej energetickej účinnosti.
Predné LED svetlo s najmodernejšou technológiu celodenného svietenia DRL (daytime running lights) poskytuje dlhotrvajúce a energeticky efektívne osvetlenie.
USB konektor umiestnený na krku riadenia pre pohodlné nabíjanie rôznych zariadení.
Imobilizér integrovaný v kľúči.
Štýlová dvojica „budíkov“ – rýchlomer a otáčkomer s krásnymi 3D číselníkmi integrujú digitálne menu s množstvo funkcií:
- Nastavenie jazdných módov Sport, Normal, Rain
- Ukazovateľ zaradenej rýchlosti
- Celkový počet kilometrov
- Dve priebežné počítadlá kilometrov
- Ukazovateľ servisného intervalu
- Dojazd na zvyšujúce palivo
- Množstvo paliva, priemerná a aktuálna spotreba
- Deaktivácia kontroly trakcie a ABS
- Hodiny
Prostredníctvom displeja môžu byť ovládané ďaľšie doplnkové zariadenia, ako napríklad vyhrievané rukoväte a cruise control – tempomat
Thruxton 1200R Specifications | |
ENGINE & TRANSMISSION | |
Type | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Capacity | 1200 cc |
Bore | 97.6 mm |
Stroke | 80 mm |
Compression | 11.0:1 |
Max Power EC | 97 PS/ 96 bhp (72 kW) @ 6,750 rpm |
Max Torque EC | 112 Nm @ 4,950 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Exhaust | Chromed 2 into 2 exhaust system with twin chrome silencers |
Final Drive | Chain |
Clutch | Wet, multi-plate assist clutch |
Gearbox | 6-speed |
CHASSIS | |
Frame | Tubular steel cradle |
Swingarm | Twin-sided, aluminium |
Front Wheel | 32-spoke 17 x 3.5in, aluminium rims |
Rear Wheel | 32-spoke 17 x 5in, aluminium rims |
Front Tyre | 120/70 ZR17 |
Rear Tyre | 160/60 ZR17 |
Front Suspension | KYB 41mm cartidge forks, 120mm travel |
Rear Suspension | KYB twin shocks with adjustable preload, 120mm rear wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm discs, Nissin 2-piston floating calipers, ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Instrument Display and Functions | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and throttle mode display. |
DIMENSIONS & WEIGHTS | |
Width Handlebars | 745 mm |
Height Without Mirror | 1030 mm |
Seat Height | 810 mm |
Wheelbase | 1415 mm |
Rake | 22.7 º |
Trail | 90.8 mm |
Dry Weight | 206 kg |
Tank Capacity | 14.5 L |
FUEL CONSUMPTION | |
Fuel Consumption | 4.6 l/100km (61 MPG) |
CO2 Figures | EURO 4 Standard: 106.0 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real riding results. |