STREET TRIPLE S

STREET TRIPLE S

Farebné prevedenia:

červená: 8 950,-EUR

čierna: 9 149,-EUR

Najnovšie modely Street Triple

3 nové modely pre každý typ jazdca

– Predstavujeme nové modely Street Triple S, Street Triple R a Street Triple RS

– Každý model má špecifický výkon, odpruženie a použité technológie

– Každý model má svoje využitie. Od každodenne návykovej zábavy až po okruhovú zbraň

Väčšia sila, výkon, krútiaci moment a masívnejší zvuk

– Najnovší motor s objemom 765 cm3 vychádza zo základov presláveného modelu Triumph Daytona

– Na výber sú 3 druhy motorov, pričom každý má vyšší výkon a krútiaci moment ako predchádzajúca generácia:

Street Triple S o 6,6% viac výkonu (113 hp pri 12250 rpm)

Street Triple R o 11,3% viac výkonu (118 hp pri 12000 rpm)

Street Triple RS o 16% viac výkonu (123 hp pri 11700 rpm)

Najmodernejšie technológie zamerané na jazdca

– Nový elektronický plyn ride-by-wire s piatimi jazdnými režimami

– Nový plnofarebný 5″ multifunkčný prístrojový panel s nastaviteľným sklonom (pre R & RS)

– Nový spôsob ovládania panela cez joystick (pre R & RS)

– Rýchloradenie a stopky (pre RS)

Ľahšie, živšie a lepšie ovládateľné

– Ľahší ako predchádzajúca generácia, pričom ostáva najľahším motocyklom vo svojej triede

– Najnovšia kývna vidlica „gullwing“ pre zlepšenie rýchlostnej stability

– Výkonnejšie pruženie, tlmenie, brzdy a pneumatiky

Ostrejší styling a vyššia úroveň konečných úprav

– Modernejšie  a agresívnejšie línie,  športovejšie dvojsedadlo

– Vyššia kvalita konečného spracovania a detailov s novou ponukou farieb

Nová rada motocyklov Street Triple

Predstavujeme Street Triple S, Street Triple R a Street Triple RS. Každý model má na mieru ušitý 73Nm @ 9,100rpm.výkon, odpruženie a technológiu. Všetky vlastnosti sú podložené skúsenosťami a schopnosťami spoločnosti Triumph.

Aby bol Street Triple viac prístupnejší pre nasadanie, je k dispozícii vo verzii s nižšou výškou (Street Triple R LRH) s vlastným jedinečným systémom sedenia a odpruženia.

  • Street Triple S

Postavený tak, aby poskytoval vzrušujúcu, návykovú každodennú jazdu. Má najvyššiu kvalitu konečných úprav, je ľahší ako predchodca, má výkonnejšie brzdy, pneumatiky, odpruženie a kývnu vidlicu „gullwing“.

 

  • Street Triple R

Posúva limity výkonu, špecifikácie a prevedenia na ešte vyššiu úroveň. Špecifikáciou a nastavením je zameraný pre cestnú jazdu.

 

  • Street Triple RS

Najvýbušnejší a najviac adrenalínom nabitý Street Triple. Postavený aby bol na trati ako doma a na cestách zbraňou.

Viac výkonu, krútiaceho momentu a akustického doprovodu

Nový motor Street Triple 765cm3 bol vyvinutý z presláveného motora „Daytona“ a prináša významný pokrok v oblasti výkonu a krútiaceho momentu. Obsahuje viac ako 80 nových dielov zahŕňajúc kľukový hriadeľ, piesty, hliníkové vložky s povrchovou úpravou Nikasil, zväčšené vŕtanie a zdvih.

Každý z modelov je vybavený riadiacou jednotkou s vlastným nastavením, ktoré sú prispôsobené na dosiahnutie charakteru a výkonu, ktoré najlepšie vyhovujú štýlu jazdy motorky a jazdca.

Verzia „S“ poskytuje až o 6,6% väčší max. výkon (113PS @ 11,250 rpm) a 7,3% väčší max. krútiaci moment (73Nm @ 9,100 rpm) ako predchádzajúca generácia.

Verzia „R“ s vlastným modelovým kľukovým hriadeľom má vyšší max. výkon až o 11,3% (118PS @ 12,000 rpm) a o 13% vyšší  krútiaci moment (77Nm @ 9,400 rpm) oproti predchádzajúcemu R modelu.

Verzia „RS“ prináša pre Street Triple najvyššiu úroveň výkonnosti s nárastom až o 16% (123PS @ 11,700 rpm) a nárastom krútiaceho momentu o 13% (77Nm @ 10,800 rpm) v porovnaní s predchodcom.

Na všetkých modeloch sú jazdné režimy, ktoré pomáhajú jazdcovi lepšie využiť výkon a krútiaci moment za každých podmienok. Bohatý zvukový doprovod pochádza z ľahšieho výfuku a prepracovaného airboxu.

Väčšie zrýchlenie a plynulejšia zmena prevodových stupňov boli dosiahnuté kombináciou prepracovania geometrie prevodovky s kratším 1. a 2. prevodovým stupňom. Navyše v modeloch R a RS spojka slip & assist umožňuje ovládanie s menšou potrebnou silou pri väčšej kontrole a jazdnom komforte.

Technológie so zameraním na jazdca

Nová rada Street Triple predstavuje pokrok v rámci technológii pre maximálnu kontrolu a bezpečnosť.

Ride-by-wire elektronický plyn

Pre ostrejšie a precíznejšie ovládanie škrtiacej klapky. Rôzne mapy škrtiacej klapky v kombinácii s nastavením ABS a kontroly trakcie umožňujú až 5 jazdných režimov.

Jazdné režimy

V spojení so systémom ride-by-wire majú všetky modely nové režimy jazdy, ktoré upravujú odozvu škrtiacej klapky, ABS a kontrolu trakcie.

  • Street Triple S s 2 režimami jazdy: Road a Rain
  • Street Triple R so 4 režimami jazdy: Road, Rain, Sport a Rider -programovateľný
  • Street Triple RS s 5 režimami jazdy: Road, Rain, Sport, Rider -programovateľný a Track

Plne farebne nastaviteľný prístrojový panel

Street Triple R a RS obsahujú 5″ prístrojový panel s nastaviteľným sklonom, ktorý umožňuje prístup do palubného počítača. Má 3 rôzne prednastavené štýly zobrazenia . Jazdné režimy sú ľahko meniteľné počas jazdy. Pre zaručenie čitateľnosti obrazovky za každých svetelných a poveternostných podmienok sa dá vybrať pre každý štýl zobrazenia vysoký alebo automatický kontrast.

Street Triple RS je dodávaný s 3 dodatočnými štýlmi zobrazenia. Druhé nastavenie obsahuje dynamickejšie zobrazenie a stopky.

Street Triple S má oproti predchádzajúcej generácii revidovaný LCD balík nástrojov. Umožňuje jazdcovi voliť jazdné režimy počas jazdy alebo na mieste a prístup k informáciám z palubného počítača ako je počítač kilometrov, palivomer atď.

Nový palubný počítač

Model S zobrazuje rýchlomer, otáčkomer, symbol zvoleného jazdného režimu, zvolený prevodový stupeň, palivomer a prejdenu vzdialenosť.

Modely R a RS majú dodatočné funkcie ako zobrazenie priemernej a okamžitej spotreby, dojazd, výber jazdného režimu, zobrazenie a nastavenie kontrastu, servisné informácie, teplota chladiacej kvapaliny. RS ako jediný má aj stopky.

 

Motor a prevodovka
Typ Vodou chladený , 12 ventil , DOHC , radový trojválec
Kapacita 765 cc
Vŕtanie 77,99 mm 
Zdvih  53,38 mm
Kompresia 12.65:1
Max Power EC 113 PS / 111,5 Bhp (83,1 kW) @ 11250 rpm
Max krútiaci moment  73 Nm @ 9100 rpm
System Viacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie so SAI
Výfuky Nerezová oceľ 
Finálny pohon „O ring“ reťaz
Spojka Mokrá , viac lamelová
Prevodovka 6 – rýchlostná
Podvozok
Rám Hlinikový
Zadná vidlica „swingarm“  Dvojstranná , hiniková zliatina
Predne koleso Hliniková zliatina , 17 x 3.5
Zadné koleso Hliniková zliatina , 17 x 5,5
Predná pneumatika 120/70 ZR17
Zadná pneumatika 180/55 ZR17
Predné tĺmenie Showa 41 mm USD (SFF) 110 mm zdvih
Zadné tĺmenie Showa monoshock s nastaviteľným predpätím, 124 mm zdvih .
Predné brzdy Dvojité 310 mm plávajúce kotúče , Nissin 2-piestové strmene
Zadné brzdy 220 mm kotúč , Brembo jednopiestový strmeň .
Palubný počítač  LCD , analógový tachometer
Rozmery a váhy
Šírka riadidiel  735 mm
Výška bez zrkadiel 1060 mm
Výška sedla 810 mm
Rázvor 1410 mm
Vidla 24,8°
Trail 104,3 mm
Suchá hmotnosť 166 kg
Objem nádrže 17,4 L
Spotreba paliva
Spotreba 4,7 L / 100 km
CO2 EURO 4 Štandard : 115 g/km

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Potvrdte, že ste človek

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa

Potvrdte, že ste človek

Farebné kombinácie

Červená

Čierna

Motocykle-doplnky

doplnky9

Oblečenie

doplnky7

TRIUMPH financovanie

doplnky3

Skušobná jazda

skusob