STREET TRIPLE RS
Farebné prevedenia:
matná strieborná:
11 757,-EUR
čierna:
11 757,-EUR
Najnovšie modely Street Triple
3 nové modely pre každý typ jazdca
– Predstavujeme nové modely Street Triple S, Street Triple R a Street Triple RS
– Každý model má špecifický výkon, odpruženie a použité technológie
– Každý model má svoje využitie. Od každodenne návykovej zábavy až po okruhovú zbraň
Väčšia sila, výkon, krútiaci moment a masívnejší zvuk
– Najnovší motor s objemom 765 cm3 vychádza zo základov presláveného modelu Triumph Daytona
– Na výber sú 3 druhy motorov, pričom každý má vyšší výkon a krútiaci moment ako predchádzajúca generácia:
Street Triple S o 6,6% viac výkonu (113 hp pri 12250 rpm)
Street Triple R o 11,3% viac výkonu (118 hp pri 12000 rpm)
Street Triple RS o 16% viac výkonu (123 hp pri 11700 rpm)
Najmodernejšie technológie zamerané na jazdca
– Nový elektronický plyn ride-by-wire s piatimi jazdnými režimami
– Nový plnofarebný 5″ multifunkčný prístrojový panel s nastaviteľným sklonom (pre R & RS)
– Nový spôsob ovládania panela cez joystick (pre R & RS)
– Rýchloradenie a stopky (pre RS)
Ľahšie, živšie a lepšie ovládateľné
– Ľahší ako predchádzajúca generácia, pričom ostáva najľahším motocyklom vo svojej triede
– Najnovšia kývna vidlica „gullwing“ pre zlepšenie rýchlostnej stability
– Výkonnejšie pruženie, tlmenie, brzdy a pneumatiky
Ostrejší styling a vyššia úroveň konečných úprav
– Modernejšie a agresívnejšie línie, športovejšie dvojsedadlo
– Vyššia kvalita konečného spracovania a detailov s novou ponukou farieb
Nová rada motocyklov Street Triple
Predstavujeme Street Triple S, Street Triple R a Street Triple RS. Každý model má na mieru ušitý 73Nm @ 9,100rpm.výkon, odpruženie a technológiu. Všetky vlastnosti sú podložené skúsenosťami a schopnosťami spoločnosti Triumph.
Aby bol Street Triple viac prístupnejší pre nasadanie, je k dispozícii vo verzii s nižšou výškou (Street Triple R LRH) s vlastným jedinečným systémom sedenia a odpruženia.
- Street Triple S
Postavený tak, aby poskytoval vzrušujúcu, návykovú každodennú jazdu. Má najvyššiu kvalitu konečných úprav, je ľahší ako predchodca, má výkonnejšie brzdy, pneumatiky, odpruženie a kývnu vidlicu „gullwing“.
- Street Triple R
Posúva limity výkonu, špecifikácie a prevedenia na ešte vyššiu úroveň. Špecifikáciou a nastavením je zameraný pre cestnú jazdu.
- Street Triple RS
Najvýbušnejší a najviac adrenalínom nabitý Street Triple. Postavený aby bol na trati ako doma a na cestách zbraňou.
Viac výkonu, krútiaceho momentu a akustického doprovodu
Nový motor Street Triple 765cm3 bol vyvinutý z presláveného motora „Daytona“ a prináša významný pokrok v oblasti výkonu a krútiaceho momentu. Obsahuje viac ako 80 nových dielov zahŕňajúc kľukový hriadeľ, piesty, hliníkové vložky s povrchovou úpravou Nikasil, zväčšené vŕtanie a zdvih.
Každý z modelov je vybavený riadiacou jednotkou s vlastným nastavením, ktoré sú prispôsobené na dosiahnutie charakteru a výkonu, ktoré najlepšie vyhovujú štýlu jazdy motorky a jazdca.
Verzia „S“ poskytuje až o 6,6% väčší max. výkon (113PS @ 11,250 rpm) a 7,3% väčší max. krútiaci moment (73Nm @ 9,100 rpm) ako predchádzajúca generácia.
Verzia „R“ s vlastným modelovým kľukovým hriadeľom má vyšší max. výkon až o 11,3% (118PS @ 12,000 rpm) a o 13% vyšší krútiaci moment (77Nm @ 9,400 rpm) oproti predchádzajúcemu R modelu.
Verzia „RS“ prináša pre Street Triple najvyššiu úroveň výkonnosti s nárastom až o 16% (123PS @ 11,700 rpm) a nárastom krútiaceho momentu o 13% (77Nm @ 10,800 rpm) v porovnaní s predchodcom.
Na všetkých modeloch sú jazdné režimy, ktoré pomáhajú jazdcovi lepšie využiť výkon a krútiaci moment za každých podmienok. Bohatý zvukový doprovod pochádza z ľahšieho výfuku a prepracovaného airboxu.
Väčšie zrýchlenie a plynulejšia zmena prevodových stupňov boli dosiahnuté kombináciou prepracovania geometrie prevodovky s kratším 1. a 2. prevodovým stupňom. Navyše v modeloch R a RS spojka slip & assist umožňuje ovládanie s menšou potrebnou silou pri väčšej kontrole a jazdnom komforte.
Technológie so zameraním na jazdca
Nová rada Street Triple predstavuje pokrok v rámci technológii pre maximálnu kontrolu a bezpečnosť.
Ride-by-wire elektronický plyn
Pre ostrejšie a precíznejšie ovládanie škrtiacej klapky. Rôzne mapy škrtiacej klapky v kombinácii s nastavením ABS a kontroly trakcie umožňujú až 5 jazdných režimov.
Jazdné režimy
V spojení so systémom ride-by-wire majú všetky modely nové režimy jazdy, ktoré upravujú odozvu škrtiacej klapky, ABS a kontrolu trakcie.
- Street Triple S s 2 režimami jazdy: Road a Rain
- Street Triple R so 4 režimami jazdy: Road, Rain, Sport a Rider -programovateľný
- Street Triple RS s 5 režimami jazdy: Road, Rain, Sport, Rider -programovateľný a Track
Plne farebne nastaviteľný prístrojový panel
Street Triple R a RS obsahujú 5″ prístrojový panel s nastaviteľným sklonom, ktorý umožňuje prístup do palubného počítača. Má 3 rôzne prednastavené štýly zobrazenia . Jazdné režimy sú ľahko meniteľné počas jazdy. Pre zaručenie čitateľnosti obrazovky za každých svetelných a poveternostných podmienok sa dá vybrať pre každý štýl zobrazenia vysoký alebo automatický kontrast.
Street Triple RS je dodávaný s 3 dodatočnými štýlmi zobrazenia. Druhé nastavenie obsahuje dynamickejšie zobrazenie a stopky.
Street Triple S má oproti predchádzajúcej generácii revidovaný LCD balík nástrojov. Umožňuje jazdcovi voliť jazdné režimy počas jazdy alebo na mieste a prístup k informáciám z palubného počítača ako je počítač kilometrov, palivomer atď.
Nový palubný počítač
Model S zobrazuje rýchlomer, otáčkomer, symbol zvoleného jazdného režimu, zvolený prevodový stupeň, palivomer a prejdenu vzdialenosť.
Modely R a RS majú dodatočné funkcie ako zobrazenie priemernej a okamžitej spotreby, dojazd, výber jazdného režimu, zobrazenie a nastavenie kontrastu, servisné informácie, teplota chladiacej kvapaliny. RS ako jediný má aj stopky.
Motor a prevodovka | |
Typ | Vodou chladený , 12 ventil , DOHC , radový trojválec |
Kapacita | 765 cc |
Vŕtanie | 77,99 mm |
Zdvih | 53,38 mm |
Kompresia | 12.65:1 |
Max Power EC | 123PS / 121,2 Bhp (90,4 kW) @ 11700 rpm |
Max krútiaci moment | 77 Nm @ 10800 rpm |
System | Viacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie so SAI |
Výfuky | Nerezová oceľ |
Finálny pohon | „O ring“ reťaz |
Spojka | Mokrá , viac lamelová |
Prevodovka | 6 – rýchlostná |
Podvozok | |
Rám | Hlinikový |
Zadná vidlica „swingarm“ | Dvojstranná , hiniková zliatina |
Predne koleso | Hliniková zliatina , 17 x 3.5 |
Zadné koleso | Hliniková zliatina , 17 x 5,5 |
Predná pneumatika | 120/70 ZR17 |
Zadná pneumatika | 180/55 ZR17 |
Predné tĺmenie | Showa 41 mm USD (SFF) s nastaviteľným predpätím, odskokom a tlakom 115 mm zdvih |
Zadné tĺmenie | Ohlins STX40 monoshock plne nastavitelný, 131 mm zdvih . |
Predné brzdy | Dvojité 310 mm plávajúce kotúče , BREMBO M50 4-piestové radiálne monoblock strmene. Prepínateľné ABS |
Zadné brzdy | 220 mm kotúč , Brembo jednopiestový strmeň . |
Palubný počítač | 5″ TFT displej |
Rozmery a váhy | |
Šírka riadidiel | 735 mm |
Výška bez zrkadiel | 1085 mm |
Výška sedla | 825 mm |
Rázvor | 1410 mm |
Vidla | 23,9° |
Trail | 100 mm |
Suchá hmotnosť | 166 kg |
Objem nádrže | 17,4 L |
Spotreba paliva | |
Spotreba | 4,7 L / 100 km |
CO2 | EURO 4 Štandard : 115 g/km |