SPEED TRIPLE RS

SPEED TRIPLE RS

od ,-€

Motor je v obidvoch verziách Speed Tripla rovnaký s  objemom 1050 ccm. Pre posledné verzie Speed Triple použil Triumph 105 nových súčiastok, ako napríklad nové piesty, hlava valcov, ľahšie vložky, menší štartér a ľahší alternátor spolu s menším akumulátorom čo zabezpečilo  nižšiu hmotnosť a vyšší výkon spolu s krútiacim momentom.

Nový Speed Triple má sedempercentný nárast výkonu na 150 koní pri 10 500 ot./min. a krútiaci moment stúpol o štyri percentá na 117 Nm pri 7150 ot./min. K zlepšeniu týchto atribútov sa pripája aj nový komplet výfukový systém, u verzie RS s koncovkami Arrow

Čo sa týka elektroniky, pribudol v obidvoch verziách nový 5-palcový TFT displej, opäť po vzore menšieho súrodenca spolu s novými podsvietenými ovládačmi, ktoré obsahujú okrem dnes už samozrejmého prepínania jazdných módov (u S štyri a u RS päť), aj ovládanie tempomatu, ktorý je štandardnou výbavou. Nechýba povinné nastaviteľné ABS a kontrola trakcie. Pribudlo aj čím ďalej tým viac rozšírené bezkľúčové štartovanie.

Podvozkovo sú obidve verzie samozrejme rozdielne. Základné S-ko jazdí na komponentoch od Showy, zatiaľ čo RS disponuje podvozkom od Öhlins a to konkrétne NIX30 vpredu a TTX36 vzadu

U vyšperkovanej verzie RS nájdeme pár karbónových dielov ako predný blatník, bočné kryty chladiča a tepelné štíty výfukových koncoviek. Oproti verzii S je tu navyše klin pod motorom, kryt spolujazdcovho sedadla a pár detailov v červenej farbe. Netreba zabudnúť ani na tri kilá do mínusu oproti štandardnému S-ku, t.j. 189 vs. 192 kg.

Motor a prevodovka TRUMPH SPEED TRIPLE RS 2018
Typ Vodou chladený , 12 ventil , DOHC , radový troj válec
Kapacita 1050 cc
Vŕtanie 79 mm
Zdvih 71,4mm
Kompresia 12.92:1
Max Power EC 150 PS / 148Bhp (110 kW) @ 10,500 rpm
Max krútiaci moment  117 Nm @ 7,150 rpm
System Viacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie so SAI
Výfuky Nerezová oceľ 
Finálny pohon „X ring“ reťaz
Spojka Mokrá , viac lamelová
Prevodovka 6 – rýchlostná
Podvozok
Rám Dvojitý hlinikový nosník
Zadná vidlica „swingarm“  Jednostranná , Hliníková zliatina s excentrickým napínačom reťaze
Predne koleso Hliniková zliatina , 17 x 3.5
Zadné koleso Hliniková zliatina , 117 x 6.0
Predná pneumatika 120/70 ZR17
Zadná pneumatika 190/55 ZR17
Predné tĺmenie Ohlins 43 mm NIX30 USD s nastaviteľným predpätím,odskokom a tlakom . 120 mm zdvih
Zadné tĺmenie Ohlins TTX36 dvojtrubkový monoshock s nastaviteľným predpätím,odskokom a tlakom , 130 mm zdvih .
Predné brzdy Dvojité 320 mm plávajúce kotúče , Brembo 4-piestové monoblokové radiálne strmene , prepínatelné ABS
Zadné brzdy 255 mm kotúč , 2 – piestový posúvny strmeň , prepínateľné ABS
Palubný počítač  Farebný 5″ TFT displej 
Rozmery a váhy
Šírka riadidiel  775 mm
Výška bez zrkadiel 1070 mm
Výška sedla 825 mm
Rázvor 1445 mm
Vidla 22.9°
Trail 91,3 mm
Suchá hmotnosť 189 kg
Objem nádrže 15,5 L
Spotreba paliva
Spotreba 5,2 L / 100 km
CO2 EURO 4 Štandard : 119 g/km

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa

Farebné kombinácie

Matná grafitová

Biela

Motocykle-doplnky

doplnky9

Oblečenie

doplnky7

TRIUMPH financovanie

doplnky3

Skušobná jazda

skusob