DAYTONA 675 ABS

Triumph DAYTONA 675 ABS

od 11 800,-€ Nová

  • Úplne nový trojvalec s výkonom navýšeným o 3 konské sily na hodnotu 128 a nárastom krútiaceho momentu o 2Nm na hodnotu 75Nm . Posunulo sa aj červené pole otáčkomera na  14 400 ot./min .
  • Nový podvozok s lepším rozložením hmotnosti, aj vďaka novému umiestneniu  výfuku
  • Nový, vypínateľný  systém   ABS s možnosťou režimu “track” (okruh)
  • Atihoping-ová spojka v základnej výbave motocykla
  • Verzia R obsahuje komponenty vyvinuté na pretekárskej dráhe, pričom tzv. Quickshifter ( rýchloredenie) je už súčasťou sériovej výbavy motocykla
  • Dvojročná záruka bez ohľadu na množstvo najazdených kilometrov

Daytona 675

Spoločnosť Triumph započala v  roku 2006 výrobu ďalšej evolúcie svojho modelu Daytona, avšak začali stavať úplne od piky. Základom sa stal úplne nový trojvalcový motor, vďaka ktorému nová Daytona 675 otriasla svetom supeřsportov s objemom 600cm3. Zaviedla nové pravidlá vo svojej triede, ktoré sú odvtedy samozrejmosťou. Od svojho debutu Daytona neprestáva vyhrávať porovnávacie testy a získala celú radu ocenení po celom svete. Obrovským úspechom je titul prestížnej medzinárodnej súťaži Masterbikes dva roky po sebe, kde porazila aj najvýkonnejšie superšportové motocykle. Závodné verzie zbierali jeden titul za druhým po celom svete a aj po šiestich rokoch stále vyhrávajú významné preteky.

Od modelového  roku 2013 spoločnosť Triumph odhalila ďalšiu evolúciu Daytony 675 a 675R. Úplne nový motor  s novým, ešte sofistikovanejším rámom a množstvom prínosných úprav pokračujú v posúvaní latky nahor. Výsledkom tohto vývoja je motocykel o 1,5 kg ľahší než jeho predchodca. Vyšší výkon, väčší rozsah otáčok, presnejšie ovládanie a agilita. Motocykel je na okruhu ešte rýchlejší a na verejných komunikáciách príjemnejší. Tým najdôležitejším na novej Daytone je nový motor, ktorý ponúka zvýšený výkon a v neposlednej rade aj nový charakter. Kľúčovou zmenou je zväčšené vŕtanie a kratší zdvih, čo umožnilo posunúť obmedzovač otáčok motora na hodnotu 14 400 ot./min. , v záujme zvýšenia výkonu a zväčšenia využiteľného rozsahu otáčok. Aby toto všetko bolo možné dosiahnuť, bolo nutné vytvoriť nový blok motora, oddelený od kľukovej skrine, kde je povrch hliníkových valcov opatrený keramickým povrchom. Odolnosť takého motora sa zvýšila, vďaka čomu zvládne väčší tlak. Tak aj maximálny výkon narástol o 3 konské sily na 128 a dosahuje svoj vrchol už pri 12 600 ot./min., pričom za touto hranicou nevädne ale zostáva vysoký aj pri ďalšom zvyšovaní otáčok. Na strane nasávania vzduchu je motor osadený dvojitými vstrekovačmi paliva na každý valec, vďaka čomu došlo k zvýšeniu výkonu, krútiaceho momentu a taktiež sa zlepšila aj efektivita využívania paliva. Po prvýkrát došlo montáži titánových ventilov, čo dovoľuje motoru dosahovať vyššie otáčky, pričom dostali konštruktéri Triumphu možnosť zmeniť ich tvar, čo zlepšilo prúdenie plynov. Táto zmena bola natoľko efektívna, že nebolo nutné zväčšovať priemer samotných ventilov aj napriek väčšiemu priemeru vŕtania. Ďalšou nápomocnou zmenou bolo zväčšenie sekcie náporového sania priamo skrz krk riadenia, čo privádza vzduch priamo do hlavnej časti sacieho potrubia. Táto zmena spôsobila nárast kvality zvuku tohto dravého trojvalca, čo ocení hlavne jazdec. Výfukový systém je jedna veľká zmena. Stal sa kompaktnejším a pri svojom umiestnení pod motor lepšie plní svoj účel. Nahradil tak výfukový systém s tlmičom pod sedadlom motocykla. Táto zmena je vyústením snahy inžinierov o centralizáciu hmotnosti čo najbližšie k ťažisku motocykla a čo najväčšie presunutie hmotnosti dopredu. Všetky tieto zmeny  len ďalej vylepšili už aj tak legendárnu ovládateľnosť a stabilitu tohto modelu. Prevodovka obsahuje novú spojku s asistenciou preklzu, vďaka čomu je chod páčky ľahší a zabraňuje taktiež aj šmyku kolesa pri ostrom brzdení. Táto funkcia je spojená s elektronikou motora, ktorá pri ostrom brzdení pootvorí škrtiace klapky, čím sa redukuje efekt brzdenia motorom.

Rovnako ako došlo k začleneniu sekcie sania do rámu motocykla, tak aj rám je rozdelený do niekoľkých sekcií, pre odolnejší a čistejší dizajn s ostrou geometriou riadenia a skráteným rázvorom v záujme čo najefektívnejšieho využitia centralizovanej hmotnosti. Zadná podsedadlová časť je vyrobená z hliníka odlievaného pod vysokým tlakom a nielen vyzerá fantasticky, ale taktiež prispieva k ostrej a štíhlej stavbe motockla. Podvozok je úplne nový, pričom je tvorený najnovšími mechanizmami prednej vidlice od firmy KYB (bývalá KAYABA). Centrálna tlmiaca jednotka bola tiež prepracovaná. Na ráfikoch tohto motocykla zaujali miesto výkonné superšportové pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa. Nový vypínateľný systém ABS váži len 1,5 kg a obsahuje systém neskorej reakcia, ktorá dovoľuje drift zadného kolesa. Zmenila sa aj ergonómia. Nastala redukcia výšky sedadla o 10mm , čo znamená menšie namáhanie zápästí  jazdca, ale jazdecká pozícia stále zostala predurčená pre maximálnu kontrolu pri vysokých rýchlostiach na pretekárskom okruhu. Nové kapotáže majú nové, ostrejšie a štíhlejšie línie, ktoré odrážajú nový charakter a kvalitu tohto stroja. Nové sú diely ako oddelená časť hornej kapotáže a bočných panelov, nové horné okuliare vidlice, frézované skrutky uchytenia, prepracovaná oblasť prístrojovej dosky a rýchlo-odnímateľný držiak ŠPZ. Nová sada odľahčených kolies prináša menšiu zotrvačnosť, čo výrazne pomohlo zrýchleniu motocykla a taktiež aj jeho správaniu v zákrutách. Toto prispelo k väčšiemu prepojeniu jazdca so strojom.

Komplexný prístrojový panel ponúka celý rad ukazovateľov ako sú: Digitálny tachometer, ukazovateľ stavu paliva, ukazovateľ prejdenej vzdialenosti, analógový otáčkomer, merač času na kolo , ukazovateľ zaradeného stupňa, programovateľný indikátor ideálneho radenia a hodinky. Pokiaľ je motocykel vybavený senzormi tlaku v pneumatikách, tak aj tie budú zobrazené na prístrojovom panely. Taktiež aj nastavenie systém ABS prebieha cez prístrojový panel.

Pre zvýšenie bezpečnosti sa stal štandardom aj elektronický imobilizér.

Daytona 675R

Verzia R je opäť vybavená tými najšpičkovejšími komponentmi, ktoré podčiarkujú jej športové zameranie a unikátny dizajn

Podvozok je osadený komponentami značky Öhlins, pričom zadný tlmič je model TTX a predná prevrátená teleskopická vidlica nesie označenie NIX30. Táto konfigurácia prináša ešte väčší rozsah nastavení motocykla.

Najnovšie a najľahšie monoblokové brzdové strmene od firmy Brembo, sú osadené do prednej vidlice a zaručujú ostrý a presný brzdný účinok. Súčasťou je aj vypínateľné ABS, ktoré sa vyrovná s akýmikoľvek podmienkami.

Verzia R prichádza mechanizmom rýchlo-radenia prevodových stupňov už v základe, pričom pre modelový rok 2013 má úplne nový software.

Ohromujúce panely z karbónovej škrupiny, nahrádzajú sériové panely v priestore kokpitu. Model R dostal aj blatník nad zadné koleso vyrobený z karbónu. Kozmetické úpravy zavŕšila červená podsedlovka a červené prúžky na kolesá.

Príslušenstvo a záruka

Pre modely Daytona 675 a Daytona R 675 je  v ponuke aj široká paleta továrenských doplnkov, ktoré prispievajú k štýlu aj funkčnosti vášho motocykla. Starostlivo navrhnuté chrániče motora, kyvnej vidlice a rámu vylepšujú výzor tak dobre, ako tieto časti chránia. V ponuke je aj široká paleta produktov vyrobených technológiou CNC frézovania. Patria sem: páčky, nádržky brzdovej kvapaliny, farebné mierky oleja a krytky napúštacích otvorov oleja. Homologované výfuky značky Arrow, alarmy , ľahká batožina a LED smerovky tu nájdete taktiež. K základnej verzii je možné dokúpiť si rovnaký quick-shifter ako má verzia R.

Daytona R a Daytona 675 prichádzajú s dvoj-ročnou  továrenskou zárukou bez obmedzenia na najazdené kilometre  rovnako ako ostatné motocykle v ponuke značky Triumph. Farebné prevedenia:

Crystal White / Jet Black

DAYTONA_NWPG-Crystal-White-Jet-Black

Diablo Red / Aluminium Silver

DAYTONA_CW_Diablo_Red Aluminium

Motor
Typ motora radový trojvalec,12 ventilov
Rozvod DOHC
Objem motora 675
Vŕtanie 76,0 x 49,58mm
Výkon 128PS / 126bhp / 94kW pri 12 600 ot./min.
Krútiaci moment 74Nm / 53ft.lbf @ 11 750 ot./min.
Chladenie Kvapalinou
Zapaľovanie / Prívod paliva Viacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie, SAI,
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli
Prevodovka Šesťrýchlostná
Sekundárny prevod Reťaz, O-krúžok
Rozmery
Rázvor 1395mm
Dĺžka 2020mm
Výška 1033mm
Šírka 710mm
Výška sedla 830mm
Uhol riadenia 22,8º
Hmotnosť suchá 185kg
Objem nádrže 17,4 l
Podvozok
Rám Z ľahkej liatiny
Hlava riadenia / Kyvka Dvojramenná, z ľahkej liatiny, s nastaviteľným otočným bodom
Predné tlmenie Vidlica Kayaba
Priemer 41mm
Zdvih 120mm
Zadné tlmenie Monoshock jednotka Kayaba
Zdvih 126mm
Brzdy
Predná Dvojkotúčová plávajúca priemer 308mm, radiálne štvorpiestové brzdiče Brembo
Zadná Jednokotúčová, priemer 220mm, jednopiestový brzdič Nissin
Disky Ľahká liatina predný 3,50″ x 17″, zadný 5,50″ x 17″
Pneumatiky predná 120/70-R 17, zadná 180/55-R 17

Video

Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

Váš email (povinné)

Váš telefón (povinné)

Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

Doba splácania (vyberte)

Akontácia (vyberte)

Poistenie PZP (vyberte)
ÁnoNie

Poistenie KASKO (vyberte)
ÁnoNie

Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

Predmet

Doplnujúce informácie

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa

Farebné kombinácie

HB_MY15_Daytona675_CW_RHS

Motocykle-doplnky

doplnky9

Oblečenie

doplnky7

TRIUMPH financovanie

doplnky3

Skušobná jazda

skusob