TRIUMPH STREET CUP
Farebné prevedenia:
Jet Black/Silver Ice –
čierna/strieborná:
9 922,-EUR
Racing Yellow/Silver Ice –
žltá/strieborná:
9 922,-EUR
Ohromujúci autentický pouličný pretekársky výzor a štýl
- Ikonická silueta, čisté krivky a minimalistická karoséria vychádzajúca z modelu Street Twin.
- Nové výrazné športové vybavenie do mesta, vrátane autentického sedadla a odnímateľného „cafe racer“ krytu sedadla, pretekmi inšpirovaného plexi štítu a spätných zrkadiel na koncoch riadidiel.
- Prvotriedne povrchové úpravy a vzrušujúce 2-odtieňové farby.
Mestská športová vyváženosť, súčasnosť a svižnosť
- Dynamicky-športovo zameraná ergonómia, skvelá jazdná poloha a agilná ovládateľnosť.
- Športové vybavenie určené do mesta, vrátane nižších riadidiel „Ace“, unikátna jednotka zadného odpruženia, nový predný dvojpiestikový strmeň Nissin a plávajúci kotúč.
- Unikátny podvozok pre neutrálnu a predvídateľnú jazdu s nízkou výškou sedadla – čo z neho robí skutočne prístupný motocykel pre všetky typy jazdcov.
Napínavý jazdecký zážitok
- Uznávaný motor Bonneville 900 cm3 s vysokým krútiacim momentom, ktorý je ideálny pre mestské odpichy a kľukaté cesty.
- Kratšie a ľahšie dvojité saténovo čierne nerezové výfukové tlmiče pre unikátny surový a bohatý zvukový sprievod.
- Technológia zameraná na jazdca z hľadiska presnosti, ovládania a bezpečnosti, vrátane škrtiacej klapky ride-by-wire, vypínateľnej trakčnej kontroly, ABS a spojkovej asistencie.
Prístupná zábava pripravená na prispôsobenie
- Rovnako ako Street Twin Street Cup má nízku výšku sedadla a „stand-over“ ergonómiu pre veľkú istotu jazdcov a kontrolu
- Pripravený pre individuálne prispôsobenie s viac ako 120 druhmi Triumph príslušenstva pre viac športovejší výraz, štýl a komfort.
Pouličný pretekársky štýl a výraz
S názvom inšpirovaným klubovou pretekárskou scénou bol Street Cup navrhnutý tak, aby mal potrebný výzor, osobnosť a dodával pocit súčasnosti a „cafe racer“ štýl pre dnešných jazdcov.
Zdieľa rovnaké stylingové princípy ako Street Twin. Nový Street Cup má kultovú siluetu Bonnevillu v kombinácii s čistými líniami, minimalistickou karosériou a modernými povrchovými úpravami. Patria sem liate kolesá, elegantná palivová nádrž s uzamykacím palivovým uzáverom, čierne tvarované kryty motorov s logom značky Triumph a odznakom motora Bonneville, elegantné teleso škrtiacej klapky a charakteristická rebrovaná hlava a svorky zvodov.
Ako ste mohli očakávať z názvu, nový Street Cup je tiež absolútne naložený s výraznými mestskými športovými prvkami a detailmi, vrátane:
- Autentické sedadlo s vrchným panelom s efektom Alcantary, ozdobené strieborným kontrastným šitím.
- Kryt sedadla inšpirovaný s „café racer“. Ľahko odnímateľný, aby sprístupnil plochu spolujazdcovho sedadla.
- Farebne prispôsobený plexi štít so zodpovedajúcou grafikou.
- Spätné zrkadlá na koncoch riadidiel s kovanými ramenami.
- Dvojité budíky s leštenými rámami z nehrdzavejúcej ocele, identický vzhľad ako na modeli Thruxton.
- Stupačky v štýle Thruxton R
- Kované predné svetlo Thruxton s lakovanou miskou a rámom
- Športové chrániče vidly, ktoré nahrádzajú klasické Street Twin manžety
- Štýlové čierne smerovky
Taktiež je použitá vysoká úroveň povrchových úprav na celom motocykli s ručne aplikovaným lakovaním (coach lining) na nádrži, ráfikmi s pruhmi, zlatými znakmi na motore a jedinečnými polepmi a znakmi Triumph na nádrži.
Pokiaľ ide o farebné schémy, môžete si vybrať z dvoch zaujímavých 2-odtieňových variant. Prvá je kombinácia Racing Yellow a Silver Ice s ručne aplikovaným lakom (coach lining) v Jet Black farbe a Racing Yellow pruhmi na ráfikoch alebo druhá varianta Jet Black a Silver Ice so zlatými linkami (coach lining) a zlatými polepmi ráfikov.
Mestská športová vyváženosť, svižnosť a vybavenie
Aby výraz zodpovedal pouličnému pretekárskemu stroju bol Street Cup vyvinutý tak, aby priniesol dynamickejšiu a športovejšie zameranú ergonómiu – bez kompromisu ku každodennému komfortu. V porovnaní so Street Twin jazdec sedí mierne vyššie a poloha riadidiel je nižšia a mierne vpred. To prináša lepšiu jazdnú polohu a taktiež zlepšuje zatáčanie motocykla.
Sú použité nové charakteristické nižšie riadidlá typu „Ace“ a pre každý model je k dispozícii špecifická jednotka zadného odpruženia , ktorá je dlhšia (aj keď stále majú rovnaký zdvih 120 mm), čo zvyšuje zadný koniec a uhol hlavy. V kombinácii so športovou jazdnou polohou to zvyšuje manévrovateľnosť.
Za posunutie Street Cupu do novej úrovne špecifikácie má zásluhu aj nový vysokohodnotný 2-piestikový posuvný axiálny strmeň Nissin s obrobeným logom a plávajúcim brzdovým kotúčom.
Prístupný pre každého jazdca
Nové nastavenie podvozku Street Cupu je naladené rovnako ako u Street Twinu a to tak, aby prinieslo inšpiratívnu a pútavú jazdu. S vývojom na „stand-over“ ergonómiu a nízku výšku sedadla 780 mm je Street Cup naozaj prístupný a zábavný motocykel pre každý typ jazdca, ktorý nasadne a ide.
Úžasný výkon
Uznávaný motor Bonneville 900cm3 od Street Twinu, robí Street Cup dokonalým spoločníkom pre mestské odpichy a kľukaté cesty. Hlavné vylepšenie originálnej platformy motora Bonneville 900cm3 je 270° interval zapaľovania pre dodávanie hladkého a lineárneho výkonu z prvotriednej päťstupňovej prevodovky.
Motor je špeciálne vyladený tak, aby dodával výkon vtedy, keď ho potrebujete, s nárastom maximálneho krútiaceho momentu o 18% a až o 22% väčším výkonom v strednom rozsahu oproti motoru predchádzajúcej generácie a s maximálnym krútiacim momentom 80 Nm pri 3200 ot./min.
Vyššia odozva škrtiacej klapky od Triumph ride-by-wire vstrekovania paliva a špičkový kvapalinový chladiaci systém, sú starostlivo integrované do charakteru Street Cupu, znižuje emisie a výrazne zvyšuje palivovú účinnosť až o 36% v porovnaní s predchádzajúcou generáciou. To spolu s novým predĺženým servisným intervalom 16 000 km dramaticky znižuje celkové náklady na prevádzku.
Nové kratšie a ľahšie dvojité tlmiče výfuku so štýlovým čiernym telom a koncovkou z nehrdzavejúcej ocele prinášajú nezameniteľný zvuk s unikátnym tónom, ktorý zodpovedá jeho klasickému športovému charakteru – bohatý a hlboký.
Skutočná spôsobilosť
Kombináciou dizajnu Street Twinu s rovnakými vlastnosťami pre maximálnu presnosť, kontrolu a bezpečnosť, prináša Street Cup množstvo pokročilých technológií zameraných na jazdcov. Patria sem:
Ride-by-wire: vylepšená jazda, bezpečnosť a ovládanie pomocou škrtiacej klapky
ABS: protiblokovací brzdový systém najnovšej generácie, ktorý zostáva nenápadný a s minimálnym vizuálnym vplyvom – zavádza novú úroveň bezpečnosti a riadenia
Vypínateľná trakčná kontrola: trakčná kontrola, prístupná cez menu prístroja, pomáha maximalizovať bezpečnosť a komfort jazdca
Spojkový asistent: navrhnutý na zníženie úsilia jazdca na ovládanie spojky čo umožňuje ľahší dotyk a cit spojky a uľahčuje jazdu na dlhšie vzdialenosti
Kvapalinové chladenie: pre čistejšie a úspornejšie jazdy (o 36% nižšia spotreba paliva)
LED zadné svetlo: vstavané do klasického dizajnu, vytvára charakteristický svetelný vzor s nižším odberom energie
Imobilizér motora: zabudovaný do nového kľúča s vysoko hodnotným odznakom Triumph
USB nabíjacia zásuvka: namontovaná pod sedadlom pre pohodlné nabíjanie základných zariadení
Štýlové dvojité budíky: elegantne vybavené budíky (rýchlomer a otáčkomer) s digitálnym systémom a menu ovládaným dotykom prstov počas jazdy
Spolu s:
- Indikátorom zaradeného prevodového stupňa
- Nastavenie dvoch trás
- Indikátor servisu
- Dojazd na aktuálny stav nádrže
- Úroveň paliva
- Priemerná a aktuálna spotreba paliva
- Hodiny
- Nastavenia kontroly trakcie
Štandardné vybavenie:
- 2-piestikový posuvný strmeň Nissin
- Riadidlá štýlu Ace
- Chrániče vidly
- Sedadlo so strieborným prešívaním a lakovaným krytom
- ABS
- Vypínateľná trakčná kontrola
- Ride-by-Wire
- Spojkový asistent
- Imobilizér
- Zadné svetlo LED
- Elektrická zásuvka USB
- Palubný počítač
Farebné kombinácie
Jet Black – Silver Ice
Racing Yellow – Silver Ice
Motor a prevodovka | |
Typ | Vodou chladený , 8 ventil , SOHC, 270° uhol kľuky , paralelný dvojvalec |
Kapacita | 900cc |
Kompresia | 10.55:1 |
Max výkon | 55 PS / 54 bhp (40.5 kW) @ 5,900 rpm |
Max krútiaci moment | 80 Nm @ 3,230 rpm |
Systém | Viacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie paliva |
Výfuk | Leštené nerezové zvody , Leštené nerezové výfuky |
Finálny prevod | reťaz |
Spojka | Mokrá , viac lamelová |
Prevodovka | 5 – rýchlostná |
Podvozok | |
Rám | Rúrková oceľová kolíska |
Zadná vydlica „swingarm“ | Obojstranná , rúrková oceľ |
Predné Koleso | Hliniková zliatina , 18 x 2,75 |
Zadné Koleso | Hliníková zliatina , 17 x 4,25 |
Predná pneumatika | 100/90-18 |
Zadná pneumatika | 150/70-R17 |
Predne tlmenie | KYB 41 mm , 120 mm zdvih |
Zadné tlmenie | KYB dva monoshocky s nadstaviteľným predpätím, 120 mm zdvih |
Predne brzdy | 310 mm plávajúci kotúč , Nissin 2-piestový plávajúci strmeň , ABS |
Zadné brzdy | 255 mm kotúč , 2-piestový Nissin plávajúci strmeň , ABS |
Prístrojová doska a funkcie | LCD multifunčný prístroj s analógovým ukazovatelom rýchlosti , odometer , zaradená rýchlosť , zostatok paliva , ukazovael servisu , hodiny , 2x trip , spotreba , trakčná kontrola , |
Rozmery a váha | |
Šírka riadidiel | 740 mm |
Výška bez zrkadiel | 1105 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Rázvor | 1435 mm |
Vydla | 24,3° |
Suchá váha | 200 kg |
Nádrž | 12 L |
Spotreba Paliva | 3,7L / 100 km (76 mpg ) |